~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Idag slog vi till......

Av Cina - 8 januari 2012 14:57

Ja idag har vi vart och köpt sängramen och nattduksborden.

Och det var ju klart som korvspad att de inte fanns hemma.

Men vi betalade och det kommer i slutet av veckan.

Resårmadrasser har vi kollat på.

Var på IKEA och jag verkligen hatar IKEA tycker lika

illa om det som om ULLARED.

Man får ju gå kilometer för att hitta det man ska ha.

Nääää usch vilken vidrig affär det blev efter nybygget o flytten.

Men tyvärr måste jag dit på lördag igen för att hämta madrasserna.

Vi har beställt kärra till kl 11.00 och vi var en snäll granne

som lovat att hjälpa oss då vi ingen dragkrok har på våran bil.

Så först blire IKEA och sedan till MIO för att hämta sängramen o borden.

Sedan slänga det andra på återbruket.

KLICKBILDER

 

Så detta blev det sängborden är till denna säng.

Blir nog fint när vi kommer så långt.



Hoppas ni alla har en fin dag.

Kallt här idag tycker jag men solen har vi lyst iallafall.


Önskar er alla en fortsatt fin söndag   

 
 
Hellolinda

Hellolinda

8 januari 2012 16:32

Härlig header du har!

http://hellolinda.blogg.se

 
annemon

annemon

8 januari 2012 17:23

Tråkigt när grejorna inte finns hemma, men det funkar väl så på de flesta ställen att det ska beställas hem, dom har väl inte plats att lagra allt.Ja inte har då jag orkat gått igenom hela Ikea på en gång.Ha en fin kväll/kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

8 januari 2012 17:25

Så fint det kommer bli i ert sovrum :) Gillar verkligen sänggaveln starkt!
Förstår dig om Ikea,aldrig riktigt varit min favorit affär om man säger så :P
Kramar!

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

8 januari 2012 17:25

nej, jag vet, man får gå igenom hela Ikea för att komma just till lagret för att kunna se bland alla hyllor om varan finns
jättesnyggt blir det i alla fall
Sv: jo, man måste ha något att se fram emot, något roligt menar jag
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

8 januari 2012 17:44

Jag älskar att gå på IKEA o Ullared!Tur att smaken är olika.
Man kan på nya IKEA gå in där nere vid toaletterna om man inte vill se övre avd.
Tog en långpromenad på fm så man kunde kolla in skidor med gått samvete...Imorgon börjar allvaret igen,slut på semestern.Ha en bra vecka/kram

 
lillis

lillis

8 januari 2012 19:55

Tråkigt att få vänta på sakerna. Vad snyggt sängborden är ni kommer att få så fint
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

8 januari 2012 21:29

Tänk vad olika de kan vara, jag älskar att gå på Ikea. Ni kommer ju att få så fint i sovrummet. Nu får de bli en kvällspromenad sedan skall jag försöka komma i säng i tid för ovanlighetens skull.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

8 januari 2012 22:26

Lite tidligt att gratta innan sängen med tillhörande bord är på plats.
Tur ni har en snäll granne som hjälper till med hem-transporten. Tror det blir kanonfint, så roligt med nytt. GRATTIS i förskott !
Kramen vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

9 januari 2012 00:37

Har något till dig hos mig om du vill. Kram igen

http://torparmor.blogspot.com

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

9 januari 2012 10:40

Du har verkligen valt fina sängkammar möbler. hoppas du får sova gott i dom, Ikeas madrasser är super sköna jöpte nya för något år sedan.
Jag gillar inte Varuhus överhuvudtaget åker dit endast i nödfall om jag måste.
Hoppas du mår bra för övrigt
kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

9 januari 2012 12:15

Det blev allt den sänggaveln som jag tipsade om.Det blir välan jättesnyggt. Och med det sängbordet också. Kul att få något nytt ibland.
Hoppas du har en fin dag. Här är grått och -grader.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

9 januari 2012 13:59

Jag är glad att du berättade hur du har det med din mamma och förstår att det är svårt. Du är den som mår sämst när du hälsar på henne och hon vet ju inte om att du är där. Dom säger att det ska bli bättre när den sjuke blir sämre men det kan jag inte tänka mig.
Leif har LBD men det yttrar sig rätt lika.
NU har du något roligt att se fram emot och en skön säng att sova i.
Du får visa bilder när det är bäddat o klart.
Jag såg din sköna dress gillar den gröna färgen alltid kul att få något nytt. Jag lever på hoppet att kunna gå ner någon storlek för då har jag mer att välja på. Skickar ofta efter kläder från Cellbes.
Så himla roligt att få paket och få prova hemma i lugn o ro.
Har aldrig varit på Ullared och tänker inte åka dit heller.
Ikea kan vara ok ibland om man inte ska ha något utan bara gå och titta för heminredning är kul.
Här i min hylla ligger fler påbörjade stickningar jag är periodare och just nu vill jag inte men din tröja blir nog både färdig och fin. Har du reumatism eller något sådant i dina händer?
Eftermiddagens projekt är att få upp två fönsterlampor så jag slutar med
Ha det så bra och Kramen från Love.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards