~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Två tråkiga saker.....

Av Cina - 15 februari 2012 12:52

Dels har vi fått en massa snö och det ogillar jag verkligen.

Det började snöa sen eftermiddag och har slutat för

någon timma sedan.

Inte alls så kul tycker jag.

Men det är ju bara att gilla läget då.

Skulle gå ut o ta ett foto men det blåser så jag vill inte gå ut.


Sedan igår fick jag ett brev på posten

från min bloggvän Corina.

Hon gör smycken o nu hade hon provat att

göra örhängen med fjädrar.

Hon var så snäll så hon skickade mig flera par.

Och när jag öppnar brevet som är helt och fint

så är nästan alla örhängen trasiga :(

KLICKBILD

Undrar vad posten gjort med detta brev.

Det konstiga var att brevet var helt felfritt. 

Man blir lite ledsen i ögat när det blir så här.


Just nu är Håkan på fotvård känns skönt att ha

lite EGEN TID det behöver man ibland.

Eller iallafall jag behöver det.


Önskar er alla en fortsatt bra onsdag  

 
 
lillis

lillis

15 februari 2012 13:12

Den här snön var väl inte något man önskat sig precis.
Vad tråkigt med örhängena men tror inte posten är så noga alla gånger.Kan förstå att det kan vara skönt någon gång med egen tid
Ha en fortsatt bra dag min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

karin Magnusson

15 februari 2012 13:32

Det var tråkigt att höra. Men jag skickade efter Gröna Anna blomkrukor två var trasiga.Hur fasen ska man göra???? Man blir så besviken att posten inte är försiktiga....

 
Margit

Margit

15 februari 2012 13:58

Det var ju tråkigt det som hänt med smyckena....men ligger de endast ett "vanligt kuvär"...så kansk det kommit i kläm....?
Kram!!

http://margitholm.blogg.se

 
Monica

Monica

15 februari 2012 14:19

Snön kunde kvitta,men det är sånt man får ta,snart är det vår och då får vi njuta desto mer.

Tråkigt med dina örhängen,men som du vet är ju jag brevbärare och det gäller att emballera väldigt noga.Var det skickat i ett vanligt kuvert så förstår jag mycket väl om dom var trasiga,det bästa är att lägga ömtåliga grejer i en liten ask eller ett vadderat kuvert.

Önskar dej en bra onsdag!

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

15 februari 2012 15:46

Vädret det får man ta,det rår vi inte över. Tråkigt med örhängena synd att dom inte låg i ett vadderat kuvert.Ha en fin kväll.
kramen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

15 februari 2012 20:02

Inte alltid vädret passar alla, men det får vi leva med och går inte att påverka, vi har så olika syn på snö och kyla, det räcker att skriva så :-)
Så jädrans synd på dina öronfjädrar från Corina, så ledsamt, vad har posten haft för sig tro ? Ledsamt att det blev så, fjäderhängen är ju så fina.
En tröstekram till dig vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 februari 2012 20:23

Det snöade som katten igår vid 21 när jag slutade.Blev som en snögumma.Idag tror jag inte att det snöat men blåst har det gjort.
Tråkigt med örhängena men man måste packa in ordentligt.
Ha det bra i väntan på VÅREN/kram

 
Maria

Maria

16 februari 2012 11:36

Va tråkigt med örhängena men kanske är det något av paren som du kan använda. Här har vi inte så kallt snarare drar det sig mot plus men ruggit ändå.
Ja jag har målat krukorna å jag får tacka för att du tyckte om dom.
Målade för några år sedan på allt jag kom över men nu blir de bara virkning.
Hoppas du får en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena S

Lena S

16 februari 2012 12:17

Trist att dom va trasiga. Posten är inte så snäll mot sina paket. Snön som kom nu var onödig, jag vill ha vår.
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

16 februari 2012 12:39

vad tråkigt :( förstår att du blev lite våt i ögat, jo, det är skönt med lite egentid ibland, det behöver jag också
det snöar just nu därute, det började vid 11-tiden
Sv: vi hade - 8,7 i morse, så du hade det mycket kallare
hoppas du får en fin dag - kramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards