~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Vad kan detta vara tro.....

Av Cina - 20 februari 2012 16:04

Undrar om detta kan vara psoriasis jag fått

Har sådana här fläckar lite var stans på kroppen

KLICKBILDER

         

Kliar ja det gör dom ibland men inte alltid.

Torra röda fläckar som börjar med ett rött litet märke.

Smörjer o smörjer men ser likadant ut efter ett tag.

Ja inte vet jag vad det kan vara får jag flera så

får jag väl ta kontakt med min Dr.

Dom finns på benen , armarna, ryggen.


**********************************

Idag var det fint på förmiddagen nu är det tusan så kallt

ja jag fryser iallafall.

Är inte helt kurant i magen heller.

Men det vet jag går ju över efter ett tag.

Är väl lite oro kan jag tro.

Dom säger att det ska komma snö ikväll vi får väl se om det stämmer.

Det är rena rama isgatan utanför här hos mig.

Man kanske skulle skaffa sig ett par skridskor ;)


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin måndagskväll   

 
 
Ingen bild

caritha

20 februari 2012 16:15

Hej du så där såg mitt ben ut innan det blev blåsor o resten har du ju sett hoppas det inte är det kram/caritha.

 
Ingen bild

karin Magnusson

20 februari 2012 16:32

Men va fan, jag har oxå såna där fläckar, hm, hm.....

 
Maggan

Maggan

20 februari 2012 16:51

Undras just vad det är du fått på kroppen? jag tycker du ska kontakta vårdcentralen så du får veta hur du ska behandla det. Så tråkigt för dig.
Håller med dig om att det vore bra att skaffa sig skridskor,för det är ju rena rama isgatan ute på vägarna.Jag är skiträdd att jag ska slå i backen.
Hoppas det ordnar sig för dig med utslagen nu. Ha det så bra du kan. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

20 februari 2012 17:03

Kontakta din läkare så du får veta vad det är.
Visst sjutton är det jobbigt när det är så halt ute
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

20 februari 2012 18:51

Det liknar psoriasis...isf skriver dr.ut en kräm med cortison.
Idag har jag fixat håret,klippt o gjort slingor.Lite ljusare så att det är förberett inför våren när jag ska bli ljus igen.Handlat,bakat bullar,städat o lagat mat.Ja det var min lediga dag/kram

 
Kristina

Kristina

20 februari 2012 19:10

Det är jobbigt med utslag, det kan både klia och värka.
Jag har Psoriasis, men jag är mycket bättre nu för tiden.
Det finns olika sortert psoriasis så det är svårt att säga.
Hoppas att det ordnar sig.
Go kram till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

20 februari 2012 19:49

Jag har psoriasis,visst kan det vara det du har men för att vara säker på vilken sort i så fall bör nog en läkare titta på detta och skriva ut salva eller en kräm till dig.

Svar:
Klart att brödet ska jäsa,jag brukar låta det jäsa en gång och lite längre tid,sedan bakas en kaka i taget ut medan det gräddas i ugnen.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Bettan

Bettan

20 februari 2012 19:50

Ajdå, hoppas inte att det ska vara psoriasis. Utan möjligen att det kan vara ngt du förtär var dag som gör att kroppen varnar. Men jag håller med de föregående talarna att du bör kontakta en läkare. Så du får det under kontroll.

Ja det är mera snö på ingång här med. Vill inte, vill verkligen inte =). Önskar dig en god kväll. Kram Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 februari 2012 00:05

Vilka mystiska hudfläckar, jaaa, vad kan det vara för något knasigt ? Hoppas du får ett var innan det sprider sig för mycket.
här är det ett riktigt busväder snöblandat regn och blåser så in i bängan, mera snö väntas, men fortfarande så är det + grader trotts mitt i natten.
Nu skall jag sova, god nattkramen till dig !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

21 februari 2012 00:29

Hoppas du kan få hjälp med de där utslagen, du är kanske allergisk mot något. Har själv troligtvis psoriasis med en liten, något liknande din, fläck på benet. Här är de blåsigt å kyligt men jag hoppas solen lyser när jag vaknar efter en go natts sömn.
Ha de bra/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

21 februari 2012 12:43

ser onekligen ut som psoriasis, du har ju reumatism, eller är det inte så? jag har både reumatism och proriasis
önskar dig en fin dag vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

21 februari 2012 15:49

Hmm skumt,men säger som mamma hoppas det inte är det hon fick på benet,vad det nu var för det ser ut som det gjorde på henne i början!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards