~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Så här kände jag mig igår......

Av Cina - 10 juli 2013 17:39

Precis så här kände jag mig i går LADDAD till tusen alltså.

Ja jag tror att ni kan gissa vad jag var på för äventyr igår.

Jag hade en liten privat seans med en far och en dotter

som villa ha lite bekräftelse från andevärlden.

Och det fick dom det var en mycket trevlig och givande kväll.

Tack Camilla och Peter för att jag fick förtroendet att komma

till Ljusportalen och att vi tillsammans kunde ha denna lilla

mysiga kväll.

Och jag hoppas att vi tillsammans kunde uppfylla far o dotter

med det dom ville.

Som ni förstår så lämnar jag inte ut något mer om detta nu.

Ville bara berätta vad jag gjorde.


Idag har det vart regn av o till hela dagen

men nu på kvällskvisten kom solen fram.

Och det bådar ju gott för morgondagen.

Känner att jag saknar min virkning men det tål att fundera på

om jag ska virka något mera vi får väl se hur det blir med den saken.


Ikväll skall jag kolla på Gillmästarna.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  



 
 
Ingen bild

Karin@live.se

10 juli 2013 19:06

Va spännande att du kommit igång med andevärlden. Lycka till!
Bu skickar jag från mobilen. A-K kommer o hjälper mig med datorn. Putte har fixat en del men jag behöver mer hjälp. ..
Mobilen funkar riktigt bra o jag kan en del; )/kram

 
ansepanse

ansepanse

10 juli 2013 19:35

vad spännande :) förstår att det är jätteroligt att gå på seanser
Sv: härnere hos oss förstörde vintern blåbärsriset, det blir inga blåbär i år utan det växer upp nya grenar och blad nu
kramar vännen och en fin kväll till dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

10 juli 2013 20:10

Grattis! Hade mina aningar att det var det du skulle ut på, nu är du igång, hoppas det kommer att gå bra för dig framöver och att du får flera uppdrag i det ämnet som intresserar dig så mycket.
Grått här hela dagen med vidriga vindar, nu skiner solen och vinden har mojnat.
Har inte gjort så mycket i dag, men jag lever och mår. Ni har ju varit förskonade för allt det regnet vi har fått. Så en och annan skur får ni stå ut med hehe, naturen behöver ju också sitt.
Kanske börja på en duk, det är enkelt och roligt, men jag har så många redan i skåpet så jag får sikta in mig på annat att fördriva tiden med.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

11 juli 2013 06:17

Samma väder var det hos mig i går.
Vad kul att du kommit i gång med andevärlden och önskar dig all lycka att det ska gå bra
Ha en skön dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se:

 
Ingen bild

Camilla

11 juli 2013 06:53

Det var inte sista privat seansen du håller på Ljusportalen.
Du gör ett fantastiskt jobb Carina.
En fantastisk kväll.
Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards