~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Lite av allt.......

Av Cina - 4 oktober 2013 18:16

 

Idag får ni titta på dessa vackra vargar.....jag tycker om vargen.


Tänkte visa er Frasses första dagis foton

KLICKBILDER

   

Farmor och farfars lilla busfrö   

Fotona vart ju jättefina tycker jag.


Här är Frasse ute på promenad.

 

Lite snorig som man blir när man är ute   

Lyser rackartyg om han eller hur........


Idag har jag virkat klart Camillas mössa fattas bara en tofs

 

Ska åka och köpa en brun tofs imorgon till den.

Nu har jag börjat att virka en till som jag ska ha den

blir tvåfärgad tror jag.

Roligt att virka mössor det går fort o det är lätt.


En mycket kall o blåsig dag har vi haft.

Ja solen har oxå vart frame men näää det var inte ett dugg skönt ute.

Ja ska sluta gnälla på vädret för det rår man inte på tyvärr.

För då skulle jag ha VÅR o SOMMAR året om.


Tunikan som jag visade igår är två i ett kan man säga.

Det svarta linnet sitter fast i själva tunikan.

Svårt att förklara.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  


   

 
 
Ingen bild

Hulda

4 oktober 2013 18:35

Vargen är ett jättefint djur. Fruktad av många och äldkad av lika många. Synd att det skall vara sånt tjafs om hans existens. Om naturen får sköta sig själv kommer allt i balans.
Ditt barnbarn är jättegullig .... njut av den lille Fin mössa har du knåpat ihop också - jättefin !!!
Ha en skön helg vännen min !!

 
lillis

lillis

4 oktober 2013 19:07

Vilken fin bild på vargen.
Fina bilder på lilla Frasse. Vilken fin mössa du virkat vad duktig du är
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

4 oktober 2013 19:13

jättefina bilder på Frasse, han är SÅ söt <3
redan en mössa till, du är duktig med virknålen
visst är vargar vackra djur
Sv; en fin kväll till dig också
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

4 oktober 2013 22:15

Så full i bus lille Frasse o så lik pappa Patrik;)
Lite kallt var det allt idag.Håller med dej...som kallast skulle det kunna vara +10.Men vi får INTE bestämma,håhåjaja.
Ha en bra helg/kram

 
Malin

Malin

5 oktober 2013 12:59

Åh vilken fin bild på vargarna, verkligen jätte fin!
Fint foto på en stilig liten kille också :)
Roligt att virka mössor,dom blir verkligen kanon fina.
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

5 oktober 2013 17:46

Fina bilder på Frasse. Och vilken fin topp du fått.

Virkar du mössor på beställning? Vad kostar dom??
Jag blir lite sugen på att äga en sån trots att jag inte använder mössa. Men klokheten kommer väl med åldern kanske.
Ha en fin kväll!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards