~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Cina - 7 oktober 2008 19:08

Idag fick jag min handväska som jag ropat in på tradera. Den vart riktigt snygg tycker jag. Och inte var den dyr heller 129:- är väl billigt och bra.

Man kan göra himla många fina fynd där. Brukar ofta sitta o kolla vad som finns. Och jag säger bara det att det finns massor o så finns det en massa skräp oxå. Men här kommer en bild på min nya väska.

Annars idag har jag inte gjort mycket jo jag har lagat mat. Är inte riktigt på hugget. Håkan är jätte förkyld o har nog mest legat hela dagen.

Imorgon är det väl dags att ta en sväng till Köping igen.


Ha en fortsatt fin kväll!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards