~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Cina - 14 oktober 2008 15:56

Ja tänk att jag fixade det idag. Duktiga mig!!!! Jag har nu tvättat vardagsrums fönstren o sytt nya gardiner, duschat alla blommor och satt upp allt igen. Så nu är det rent o snyggt hos mig iallafall i fönstren. Har nu bara sovrummet kvar. Men det tar jag till helgen. Nu skall jag bara bevisa för er att det är gjort så här kommer lite bilder.

Ja så här ser det nu ut!!!!


Gardinen till vänster ser ut att sitta lite snett men det står en blomma bakom så den hänger inte som den ska. Katterna måste ha sin sittplats.


Måste även vis ett kort på Elvis och Gizmo när det ligger uppe på mitt databord. De är så gulliga med varandra...=)) Kanske ska säga att rasen är Helig Birma och att Elvis är blåmaskad och Gizmo är blåtabby.

Cromiz är en brunmaskad hona. Här ligger hon på Håkans dator.

Av Cina - 14 oktober 2008 10:27

Ja nu provar ja lite nytt här i min blogg, känns som om man måste piffa till den vart efter månaderna går. Tycker ju att denna bloggagratis är lite tråkig o då får man piffa till den så gott det går. Men jag vet inte om jag är nöjd. Men denna får duga så länge. Tills jag kommer på något annat.

Idag tror jag det blir att putsa fönstren i vardagsrummet. Kan inte ha en dag till som jag inte tar mig för med något. Visst kroppen känns ju av men det kanju inte bli värre så det blir nog fönster putsning idag. Men klart jag hinner ändra mig...=)) Men solen skiner o det verkar som om det ska bli en fin dag! Ha en fin tisdag tills vi ses senare ikväll!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards