~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Cina - 25 oktober 2008 21:41

Ja idag har jag vart på Änglamässa hela dagen det var mycket som tilltalade mig där. Storsians var det mellan 15-16 o det var en höjdare. Ja ni som tror på detta med medium förstår säkert.


Ja gjorde en själsmålning, var ett medium som gjorde detta och mitt resultat ser ni här nedan. Kan ju säga att jag har en indian med mig vid min sida. Och vad detta betyder de ni ser på denna bild orkar jag inte alls förklara. Men det var jobbigt att ta emot detta men mycket upplyftande oxå. Jag har mycket medialt o healing inom mig som jag borde utveckla mer.

 


VAD ÄR EN AURAGRAF..... JO

En auragraf, även kallad själsmålning, är en bild av dina energier som mediumet blir inspírerad av att måla från sin guide i andevärlden. Bilden kan bestå av olika färger, symboler och texter. Mediumets uppgift är sen att tolka färgerna och symbolerna som finns på bilden till dig.






Ja vet att vissa skrattar åt detta men si det bryr jag mig inte om för jag har upplevt en hel del andligt inom medium. Min dag idag helt otroligt eller hur Sari o Tiina???

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards