~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Cina - 10 oktober 2008 19:52

Ja nu är vi hemma igen och nu är det klart hos mamma o pappa. Det vart såååååå fint. Syrrorna har städat ur den gamla lgh så nu kan min bror husera där fritt. Min bror Christer och min syrras pojk Jonas flyttade de stora sakerna idag. Så när pappa och jag kom från DR så var allt klart pappa hade bara att gå in o allt såg ut som i den andra lgh. Han till och med sa när vi kom utanför att här bor jag. Besöket hos DR gick bra och pappa fick även influensaspruta. Och efter att vi var klara hos DR så åkte Håkan, jag och pappa ut o åkte och så tog vi en fika eftervägen på ett café. För jag tänkte att då är dom klara när vi kommer tillbaks och visst det var dom. För jag tänkte ju att det skulle bli lite oroligt för pappa om vi åkte hem på engång. Vi har hunnit med mycket under dagen. Har precis talat med mamma och de satt o kollade på tv med tända ljus och invigde sina nya soffor. Det som återstår nu är att få upp lite tavlor o få undan lite saker som står i tvättstugan.


Sedan får vi ju hjälpa min bror när han skall flytta in om 14 dagar. Han håller just nu på att lägga nya golv.


Smörgåstårtorna gick inte åt men mamma fick ta det som vart kvar.

Det kan dom äta av i kväll och sedan imorgon oxå.


Ja detta var lite om dagen idag.


Ha en fortsatt fin fredagskväll.......


Av Cina - 10 oktober 2008 07:24

Ja nu är dessa smörgåstårtor klara för att ätas. Vi skall vara hemma hos mamma o pappa vid 10:00. Och kl 10:45 skall jag med pappa till sin DR för en vanlig kontroll. Så då kan dom hålla på o flytta. Idag blir allt klart, det är ju dags med de tunga möblerna. Och så får dom sova i sin nya lhg inatt.

Skönt för dom när detta är över. Ni får ha en fin dag.

 Regn o ruska här hos mig.......

Ja här har ni den stora, tonfiskröra, ost, ägg, räkor, och lite tomat o gurka.


Den lilla för dom som inte tycker om tonfisk,leverpastej, boston gurka, smältost(skinka) och ost,ägg, rökt skinka, tomat o gurka.

Inge märkvärdig alls.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards