~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Cina - 26 oktober 2008 15:44

Imorse när jag skulle ta fram lite söndagsmat från frysskåpet som vi har så sa jag till Håkan "känn detta är ju inte fryset" o då tog vi o kollade frysskåpet ja mycket riktigt det var paj. Ojojoj jag såg en massa tusenlappar bara flyga förbi mina ögon. Ut på blocket o kollade om dom hade något i den storleken vi ville ha men näää inget där som var på nära håll. Kollade alla tidningar som fanns runt omkring oss. Men nääää fanns inget. Ja det var ju bara ut fort som attan o kolla efter ett nytt. Var i alla stora affärer men det var endera boxar eller STORA frysskåp. Vi ville ha ett 140 cm högt. Så kom vi på att det finns ett ställe där dom säljer begangnade kyl o frys saker så vi åkte dit men näää det var ingen där men vi ringde ett mobilnummer men fick inget svar. Ja då sa jag då har vi bara OBS kvar o när vi hade parkerat bilen o skulle gå in på OBS så ringer det i Håkans mobil o då är det denna gubbe vi hade vart hos. Så vi bestämde träff med honom 20 min senare. OH vad tror ni han hade......jo ett frysskåp som var 2 år på nacken för en billig peng nämligen 700:- såååå skönt att det inte vart dyrare. Så nu är det på plats och den gamla har skickats iväg till återbruket. Den vi hade köpte vi begangnad för 6 år sedan för 500:- o det har verkligen var bra. Men klart den var ju av äldre modell när vi köpte det. Men spelar ingen roll det frysskåpet har gjort sin funktion iallafall. Skönt att allt löste sig till sist.


Ha en fortsatt fin söndag em/kväll

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards