~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Cina - 28 oktober 2008 17:27

Gick i säng tidigt igårkväll och vaknade vid 7 o gick upp o jag kände mig riktigt piggelin mot igår. Så efter frukost bakade jag en lite sats kakor. Sedan vid lunch så började det värka i kroppen igen o allt blev som bly. Och jag tycker att jag ser suddigt på vänster öga men om det är inbillning eller ej det kan jag inte säga. Känner mig iallafall inte pigg och om detta håller i sig imorgon oxå så får jag nog ta o ringa DR så de får undersöka mig vad som felar. Har inte ont i huvet eller så. Bara ont i kroppen o ben o armar. Jobbigt är det att må sämre än tidigare. Usch vad jag klagar.



Vad har annars hänt då ja Håkan ringde auktionskammaren idag o skrämde upp denna kille så han skulle betala ut pengarna imorgon. Tänk sådana idioter det finns. Håkan ringde en annan auktionskammare idag o frågade hur de gjorde. Och han berättade att man betalar ut pengarna dagen efter som auktionen har vart. Och det var ju det vi hade sagt till denna tok men si de gjorde inte dom man fick vänta i 9 veckor.  Håkan berättade vad det var för auktionskammare o då sa han att ja de är problem där för de tar pengarna själva o betalar sina räkningar med,och att det fanns folk som har fått vänta 1 år på sina pengar. Detta är ju inte klokt skulle ju skrivas om detta i tidningen eller polisanmälas. Om nu inte pengarna kommer denna vecka som han lovade så kommer Håkan åka upp till deras kontor på måndag o då jäklar blir det inte roligt för dom.

Så nu håller vi tummarna att mamma o pappa får sina slantar.



Ha en fin kväll alla mina kära bloggvänner o läsare!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards