~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Cina - 27 oktober 2008 16:40

Ja idag känner jag mig totalt BOMBAD vet ej vad det är med mig men jag har så himla ont i min kropp så jag kan knappt röra mig. Mina ben känns som dom var gjorda av bly o likaså mina armar. Fy vilken pissdag rent ut sagd. Var till Köping på fm till Håkans syster o levererade lite kaffebröd. Vi var nog borta i 2 timmar. Sedan handlade jag lite på Hemköp i Kolbäck.

Nu har jag gjort köttbullar så det får bli stuvade makaroner o köttbullar idag. Sedan vet jag inte hur länge jag orkar vara uppe ikväll men jag skall försöka vara uppe så jag kan kolla på tv vid 20:00. Sedan blir det nog sängen för mig. Hoppas bara att detta inte är ett tecken på att jag håller på att bli förkyld o att det är denna hemska influensan som går. Vill inte ha den men men kommer den så kommer den o då bryr ju den inte sig om att inte jag vill ha den.


Usch jag känner även av denna timma som vi fick tillbaks här om dagen.

Jobbigt detta med att skruva fram o tillbaks klockan tycker jag. Nu är det ju redan mörkt ute. Usch så tråkigt, men det är bara att tända lite levande ljus så man får lite mysfaktor.


Hoppas alla mina bloggvänner får en fin måndagskväll.


NI HAR VÄL INTE GLÖMT BORT MIN UTLOTTNING FINNS PÅ DAG 19!!!!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards