~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Cina - 8 november 2008 16:41

Imorse var vi ut på Maxi vid 9:00 o det var nästan inget folk alls, det gick fort att handla vi var hemma igen kl 10:00 så skönt när det går fort. Och det var en väldig dimma man såg inte 2 m framför sig. Usch otäckt med denna londondimma...=))

Ja inhandlade lite pälsgarn som ska bli en halsduk till mig. Min kära syster Carola skall sticka den till mig. Kan sticka jag oxå men får såååå ont i mina armar. Har stickat mycket i mina dagar ujujuj. Men så här ser garnet ut.

Tror det blir väldigt fint när det blir klart. Och känner jag syrran rätt så e den klar om någon dag.


Annars har det vart en lång o tråkig mörk dag. Usch så tråkigt det är när mörkret inte går bort på dagen. Och nu när jag tittar ut så har dimman lagt sig som ett lock över Bäckby!

Det blir att titta tv o sedan dra täcket över huvet. Skall åka hem till mamma o pappa imorgon. Jag har gjort en paj som jag tar med mig.

Är ju farsdag men vi brukar väl inte fira det, men idag ser det annorlunda ut, när pappa är sjuk. Pappa blir ju som ett barn när han får något. Behöver inte alls vara något dyrt eller stort bara de är någonting...=))

Han är söt min pappa!!!!!


Ha en fin lördagskväll alla mina bloggvänner o läsare!

Av Cina - 8 november 2008 08:18

DAGENS ÄNGLA CITAT




Dagens Ängel är AZRAEL o säger så här:

Ärkeängeln med det flammande

svärdet, som vet när varje löv

faller från träden.

Han vakar över dig både när du sover och

när du är vaken.





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards