~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Cina - 22 november 2008 18:48

Idag har vi vart ute o åkt lite först till Håkans syter Christina med lussebullar o hennes halsduk och hon vart nöjd o belåten. Sedan styrde vi kosan mot Arboga för vi skulle tända ljus på graven o där uppe i skogen så tog jag lite kort med min mobil och detta vart resultatet.






Sedan åkte vi till Ö&B och där hittade jag en STOR tomte som jag köpte till min mamma o pappa. Den var 81cm hög. Och ni kan tro att mamma blev glad, ja även min pappa vart det. Och vi döpte tomten till HUGO!!!!

Här nedan kan ni se min Pappa o tomten Hugo!!!

Är de inte fina så säg!!!????


Av Cina - 22 november 2008 09:28

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är BARUCH och säger så här:


Han är ängeln som vakar över

Livets träd och han har ett gyllene svärd.

Baruch säger att du

inte får låta tidigare misstag

avhålla dig från att försöka igen.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards