~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Cina - 15 november 2008 19:28

att jag börjat sticka lite smått, är ju tvungen att försöka mig på detta o känna hur det känns i mina armar. Blir ju inspererad av alla mina duktiga bloggvänner som stickar så mycket snygga saker. Ja var iallafall o inhandlade lite pälsgarn idag igen o så började jag sticka en ny halsduk.

Ja det blir att ha att byta med i vinter. Kom även på att jag ska ta o sticka en vit till Håkans syster efter jag har stickat denna. Jag gillar ju detta garn roligt att sticka av. Bilden ni ser nedan har jag stickat nu på em och det går fort vill jag lova. Dessa färger gillar jag oxå är ju lila i naturligtvis, men det vet ni ju är min älsklings färg.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin lördagskväll!!!!!

Av Cina - 15 november 2008 09:17

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är SHAMSHIEL och säger så här:


Dagsljusets ängel med gloria

och vingar likt soluppgången.

Han säger att du vandrar i

strålande ljus idag och sprider

glädje till alla du möter.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards