~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Cina - 29 november 2008 13:37

Ja då har man pysslat lite här hemma idag. Satt upp julgardinerna och fixa till lite i köksfönstret. Skall bara inhandla 2 st danska juleträd imorgon.

Så här vart det i mitt köksfönster.


Mina småljusträd är tända så här ser det ut i mörkret.


Och så här i dagsljus.


Mitt tomtebord är oxå laddat med alla tomtar och det ser ut så här.


Min tomtehylla är oxå klar och den ser ut så här.


Och sedan måste jag få visa min lilla amaryllis den är så fin tycker jag!


Ja så lite har det då hänt hos mig även om det inte finns något advents eller jul stämmning för här är det regn o 8 garder varmt.

Inte klokt igentligen vart har våra vintrar tagit vägen.

Nu är jag ju ingen vinter människa men ska det vara vinter så ska det.

Nu känns det som VÅR!!!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig lördag!

Jul
Av Cina - 29 november 2008 08:53

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är SAFRIEL och säger så här:


Den kraftfulle väktaren som

fördriver all illvilja med ett

gyllene svärd. Han är nära och

därför behöver du inte frukta

personer med elaka hjärtan.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards