~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Cina - 12 november 2008 19:36

Först vill jag tacka er alla som har kommenterat i mitt inlägg om mobbning. TUSEN TACK FÖR ER STÖTTNING!



Idag på em har vi vart hem till Köping min brors pojk Fredrik fyllder 17-år idag. Och vi har precis nyss kommit hem och regnet det bara vräker ner man kunde bara köra i 70 km. Usch gillar inte att åka bil när det regnar så här det är ju bäcksvart ute.


Ja min syster Carola hade min halsduk klar, det var ju det jag förstod att den skulle vara klar på ett par dagar. Hon är för jäklig på att sticka. Så här ser den ut iallafall. Jag vart jätte nöjd med den.

Var över till Maxi o köpte 4 nystan till men nu i svart o vitt. Måste ha 2 att byta med...=))


Hur det var på ljusterapin idag kommer i ett inlägg imorgon.

Det kommer att bli en tuff dag imorgon först ljuset mellan 7:30 - 9:30 sedan hem o vila en stund o äta lite frukost o sedan tillbaks igen kl 13:00 -14:30 för att träffa Gunilla (KBT)

*puh* så jobbigt det känns just nu att ha detta framför sig men jag vet att det kommer att gå bra.


Ha en fortsatt bra kväll alla mina bloggvänner o läsare!!!


Av Cina - 12 november 2008 10:11

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är IAHHEL och säger så här:


En ljusängel som räcker handen

till alla som är ensamma eller

vilsna. Hon säger att du aldrig

 är ensam eftersom hon alltid

finns vid sin sida.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards