~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Cina - 16 november 2008 21:06

idag har jag setat o stickat i några timmar så nu har jag bara ett nystan kvara av 3 o det får jag sticka upp de 2 timmar jag sitter i ljusterapin imorgon. Skönt att ha något att göra när man sitter där tycker jag.


Idag vid ett tiden så började det att snöa här det var riktigt stora flingor ett tag men det är nästan borta nu. Vi har just nu -1 grad så vi får se om det kanske är halt imorgon när vi skall åka vid 7 tiden. Skönt att det bara är 5 dagar kvar nu på ljuset.


Sedan imorgon på eftermiddagen så skall vi åka till Kolbäck till våra vänner för Monica skall klippa mig lite inför resan den 26 nov. Då hinner håret lägga till sig lite o man ser inte så nyklippt ut...=)) Skall bli så kul att komma iväg en tur till Åland igen.


Ha en bra vecka...

Av Cina - 16 november 2008 09:16

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är HAMAYROD och säger så här:


Ängeln för stunden innan

insomnandet och hon har

duniga blå vingar. Hon säger

att du ska avsluta varje dag till-

freds med dig själv och världen.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards