~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 4 november 2009

Snöflingorna dalar ner...........

Av Cina - 4 november 2009 18:36

Ja idag har det då börjat att snöa här.

Och jag tycker ju inte om detta väder.

Fast det är ju bara att gilla läget som ungdomen säger...

Vart upp till affären o handlat lite o jag cyklade o himmel o pannkaka

så kallt det var.

Nu är det bara att krypa upp i soffan och tända massa ljus.

Ska kolla på BONDE SÖKER FRU ikväll.


Har inte hänt något speciellt idag.

Så det får bli ett kort inlägg idag.

Håkan mår bra men orkeslös.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig onsdagskväll.

 
 
lillis

lillis

4 november 2009 19:19

Här hade vi snöblandat regn på eftermiddan och kallt som bara den.Jag ska titta på Bonde söker fru om en stund
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

4 november 2009 19:38

Jag sitter här och fryser så håret reser sig på skulten, har paltat på mig kläder så jag ser ut som en Michlingubbe. Hoppas det kommer snö här också, eventuellt blir det till natten (om det nte kommer som regn). Jag skall titta på "Det okända", "Bonde söker" tittar jag ute på nätet senare, det går ju samtidligt. Skall bli intressant att se hur det går i kväll.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
e-k

e-k

4 november 2009 20:57

I Malmö kom det också lite snö men det övergick snabbt till regn och åter regn, så ruggigt och kallt, tur att jag inte var tvungen att vara ute.

Ha en bra mykväll

http://www.steeperz.com

 
Marianne

Marianne

4 november 2009 21:19

Vi har också fått lite snö idag. Men den försvann innan den landade. Tur nog, för jag gillar varken snö eller kyla.
Håkan får nog snart tillbaka sina krafter igen. Det tar tid att hämta sig från en sådan pärs.
Ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Marianne

Marianne

4 november 2009 21:49

Du har en award att hämta på min blogg.
kram
Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

 
Malin

Malin

4 november 2009 22:41

Jippi så skoj med snö:) Synd bara att det inte ligger kvar riktigt.
Kramar

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

4 november 2009 23:04

Usch för detta plask,rymmer snart till solen haha skoja bara.Ha en trevlig kväll kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
agge

agge

5 november 2009 02:09

Ja idag har det varit jäkligt kallt....Brrr....Vad skönt att höra att Håkan mår bra.

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Calma

Calma

5 november 2009 11:07

Hej vännen min,,
Ja,hur gick det i bonde söker fru?,missade det,,
Var på jobbet o mätte hur långa gardinerna ska vara till vårt personalrum,köpt nya o jag är så snäll så jag syr till dom till advent,

Ja,det är ej långt kvar tills dess heller,,fattar ej vaert tiden tar vägen,,,

Vid det här laget så kanske du är på väg hem med en ny TV,bra med söner som hjälper till

Jag ska fixa färdigt här hemma nu,
Snart går färden till Gtbg,ska bli såååååååååå roligt,

Ha det så bra som det bara går,
Tänker på dej/er,det vet du vännen,

Stor kram till dej från mej,,,
Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards