~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Cina - 1 oktober 2010 19:10

Idag var vi och hämta Lilla Sanna på dagis.

Men först var vi till apoteket och så ut till Patrik på

hans jobba o hämtade lite grejer som han skulle ha med hem.

Och sedan hämtade vi Sanna.

Patrik skulle bjuda på mat men jag tog med rotmos och så kokade jag

fläskkorven hemma där.

Och kan ni tänka att Sanna åt det trodde jag inte.

Ja fotade lite när vi var ute på Patriks jobb.

Blir lite höst bilder först.

KLICKBARA BILDER

      


Sedan skulle jag försöka fånga lite fiskmåsar på bild.

Men det gick så här....=))

  


****************************

Vi hade köpt en sackosäck till Sanna för några veckor sedan.

Så idag fick hon den och hon sa.......jag har fått en egen soffa......

  

Precis kommit hem från dagis.....


Ja sedan fick hon ju PIPPITRÖJAN 

ohhhh vilka stora ögon hon fick.

På med tröjan o sedan så sjöng hon......

här kommer pippi långstrump tjolahopp tjollahej.......

  

En riktigt GLAD SANNA.

Tack snälla GERTY för hjälpen.

Ja sedan var det ju knappt man fick av henne den.

jaaaaa vad säger man om denna lilla "spunk"  


Nu önskar jag alla en fortsatt fin fredagskväll.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards