~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Cina - 17 oktober 2010 16:30

Ja idag bjuder jag på 3 kattfoton som jag tagit under dagen.

Klickbara bilder som vanligt.

 

Gizmo ligger ute och sover.

Han är en  blåtabby maskad

hane av rasen Helig Birma.

Har är född 06-04-11.


 

Elvis ligger oxå ute och sover.

Han är en blå maskad hane

oxå Helig Birma.

Släkt med Gizmo.

Han är född 03-10-22.


 

Cromiz siiter på datorn

Detta är en näpen fröken som

älskar Håkan.

Hon är en brun maskad hona.

Och även hon är en Helig Birma

Hon är född 03-04-05


Och jag har haft dom alla tre sedan dom var 13 veckor.

Hankatterna kommer från samma uppfödare.

Och lilla Fröken kommer från Surahammar.

Dessa katter är våra barn numera.

Cromiz var den som flyttade in först.

Sedan kom Elvis

Och sist men inte minst kom Gizmo.

Ja detta var lite information för nya läsare.


******************************


Vad har då hänt idag.

Ja jag har inget att berätta igentligen.

Stekte en fläsfilé på förmiddagen.

Och så var jag ner till affären en liten sväng

för att köpa ett pkt beasås.

Så det vart fläskfilé, potatiskroketter och beasås idag.

Allt var onyttigt utom köttet.....hahahaaaa.

Sedan har jag skrivit en nota tills imorgon

då det är stor handling på gång.

Blir att åka ut tidigt för jag kom på att det är

många som får pengar imorgon o jag vill inte

trängas i affären.

Jaja det blir nog bra att åka ut vid 8-tiden

för då har pensionärerna inte hunnit

vakna o kommit ut ännu.


Ikväll blir det att kolla på Ensam mamma söker.


Ha en fortsatt fin söndag.  


GLÖM INTE MIN OMRÖSTNING!!!!!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards