~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Cina - 19 oktober 2010 13:20

Igår kväll kom min son Johan och hans Matilda och hälsade på.

Ja de som skall få bäbis den 4/12.

Klickbara bilder.

 

Ett nytaget foto på magen vecka 33+1

Inte så stor mage ännu....=))

Undrar vad som kommer att titta ut.


Ja iallafall så fick hon mina korta ljusa Uggstövlar jag hade köpt.

Så hon har något varmt att ta på sig i vinter när hon skall ut och

gå med bäbisen i snön.

Så idag skulle jag ju åka ner på stan och köpa mig en flanell skjorta

och det har jag gjort men den hänger nu på tork så

den finns  ingen bild på.

Sedan sprang jag in på Kapp Ahl och kollade lite.

Och där köpte jag denna tunika som jag tyckte var snygg.

Så den fick det bli.

 


Ja sedan fram vid kassan mitt framför mig

så satt dessa stövlar på väggen.

 

Och vem kunde motstå dom...jaaaaaaa inte jag iallafall.

Det fanns ETT par i min storlek.

Ja jag högg dom direkt utan att prova dom.

Betalade och gick ut.

Kom till bilen då vart jag så där osäker på

om jag skulle få ner fötterna och benen i dom.

Men jag sa då får jag väl gå till skomakaren och sätt

i dragkedja om det är så.

Billiga var dom oxå 249:- inga dyra saker.

Vart oxå ett par svarta leggings.

Så nu är jag redo för att åka på havet imorgon

med mina coola killar och givetvis LARZKRISTERZ.

(Ja tänker inte ha stövlarna på mig imorgon utan

jag åker i skor blir för varmt annars)

Jag har nu en sak kvar och det är att färga håret

Så det ska jag ta och göra nu när jag är klar

med att blogga.

Sedan packa ner lite saker i min Ålandsväska.

För vi kommer att åka till Köping och hämta

upp 2 av dom coola killarna.

För att sedan åka hem till Västerås och ta bussen till

stora staden Stockholm.


Regn och rusk idag +6 grader så det är inte kallt.

Men jag såg på tv att de skulle kunna bli snö

fast det kommer ju inte att ligga kvar om det skulle komma.


Nu är det dags att sätta fart med hårfärgningen.


Ha en fortsatt fin tisdag  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards