~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Cina - 3 oktober 2010 15:48

Ja just nu har jag väldigt många funderingar hur folk är.

vad tänker dom med....ja förhoppningsvis hjärnan.

MEEEEEEEN gör alla de.....nääää jag tror inte det.

Jag har träffat många människor genom livet.

Både goda och onda.

Och dom onda har jag sållat bort.

Fast några har kommit till och dom ska oxå bort från mig.

Dom är helt enkelt inte värda min bekantskap.

Man har ställt upp med både de ena och de andra.

Sedan kastar dom skit bakom ryggen på en.

Mycket ironiska är dom oxå.

Undrar ibland om dom står för vad dom gör och skriver.

 Måste ha koll så dom inte missar något

att vara ironisk över.

Fyfan va trött jag är på sånt folk som

tror att dom är något.

Dom kan och vet bäst ujujuj dom vet inte ett skit egentligen.

Tycker igentligen ganska så synd om dom.

Dom måste leva ett jävla tråkigt liv.



Inom kort kommer det att komma ett lösenordskyddat inlägg.

Känner att jag måste få skriva av mig på ett eller annat vis.



Inget roligt inlägg  idag men men 

detta får bli allt för idag.



Ha en bra kväll........

Av Cina - 3 oktober 2010 10:05

Nu har jag dragit vinnaren i min gissningstävling jag hade.

Det kom in 3 rätta svar med SVARET JAG VILLE HA.

SVARET VAR JU ATT JAG SKULLE PALLA ÄPPLEN MED GRIPTÅNGEN.

Några hade svarat att ta ner frukt med och visst lite rätt är det ju.

Men det var ÄPPLEN JAG SKULLE HA DEN TILL.

GRATTIS SOFIA DU VANN DENNA GÅNG.

     

Sofia maila mig din adress så kommer din trisslott på posten.


Kanske kommer det en ny GISSNINGSTÄVLING inom kort.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards