~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Cina - 23 oktober 2010 12:30

Nu skall jag läsa denna bok.

 

En självbiografi av Carolina af Ugglas.

Den finns att köpa HÄR

Tror att den är jätte bra.


Sedan kan jag berätta för alla som inte vet

att Emma Jangestig  " mamma i arboga som fick sina barn mördade"

har skrivit en bok som heter.

VARFÖR GRÅTER INTE EMMA.

Den boken kommer ut den 5/11 man kan förhands beställa den HÄR

Det har jag gjort.

För er som inte läste Aftonbladet i onsdags så kan jag

berätta att hon fått en liten flicka som heter Julia.

TÄNK VILKEN GLÄDJE!!!!!

Det glädjs jag verkligen åt.

Emma är en stark tjej och står med båda fötterna på jorden.


*******************************


Ingen snö ännu här hos mig.

Idag lite sol o moln om vart annat.

Kallt....ja de e kallt tycker jag.


Önskar alla en fortsatt fin lördag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards