~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Cina - 25 oktober 2010 19:11

Idag har vi vart på utflykt hela dagen nästan.

Först var jag och köpte blommor och present till Karin.

Sedan hämtade vi Sanna.

Styrde kosan mot Köping och första stoppet

var vid kyrkogården.

Sanna och jag var upp och satt dit lite blommor.

Ja sedan var det ju dags att besöka "Kister"

Och där stannade vi i ett par timmar för att sedan

åka till Karin och gratta henne.

Detta ljus köpte jag till henne.

Klickbar bild

 

Var ju lite höstlikt.

Där fick vi kaffe och goda bullar och kakor och dajmtårta.

TACK FÖR FIKAT KARIN!!!!

Ja sedan var det Håkans syster som fick en snabb

påhälsning skulle ju lämna parfymen.

Styrde sedan kosan mot Västerås för

att lämna av Sanna hemma.

Och tyvärr så lämnade jag tillbaks en snorig, hostig och febrig liten tjej.

Hoppas hon snart piggar på sig igen.

När vi hade lämnat Sanna så åkte vi och handlade lite.

Jag gav ju bort bullarna jag bakade igår, dom fick min bror med familj.

Så nu måste jag baka mer i morgon så att vi oxå har lite.

Maten som jag lagat till Christoffer lämnade jag hos min bror.

För han skulle komma dit och hömtad det.

Så jag hoppas att det smakar bra.


Även jag är hostig och hes men det går över snart.

Nu skall jag snart kolla på Halv åtta hos mig och sedan är det väl

Biggest Loser Sverige så det blir mina program ikväll.


Ha en forsatt fin måndagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards