~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Cina - 2 oktober 2010 17:53

Idag hängde jag med Patrik och Sanna ner på stan.

Vi gick runt i lite affärer o kollade.

Träffade en o annan som man känner.

Mycket folk på stan en lördag.

Sanna klagade att hon hade ont i magen.

Inte ville hon ha något att äta.

Håkan kom o hämtade oss så körde vi hem dom.

Och hon hade verkligen svårt att sitta stilla för hon hade ont i magen.

Väl hemma så gick vi med in o det var väl tur det.

Hon klädde av sig o gick o la sig på soffan.

Ohhh började gråta såååå ont i magen hade hon.

Ja hon har ju inte bajat på länge (har nog lite problem med magen)

Ja tog henne o satte henne i mitt knä men nääää hon skulle

till Patrik och han kom o satte sig i soffan o tog henne.

Ohhhh vad händer........JO VÄRDENS KASKAD SPYA KOMMER.

Över mig och Patrik o soffan....ställer ner henne på golvet

då kommer det en till spya men bara vatten.

Patrik klär av henne så hon får duscha.

Och i duschen kommer resten fast ur andra änden.

Hårda kulor som sten o sedan diarré så antagligen förstoppnings diarré.

Hujeda mig stakars lilla Sanna hon var så ledsen för det  vart i duschen.

Men herre gud det var ju inte hela världen.

Jo för mig som tog redan på det.....fy 17 säger jag bara.

Nu får vi hoppas att det inte är magsjukan men det tror jag inte.

Jaja det var lite om dagen......alltså bara SKITSNACK!!!!!!


****************************************


Nu tar vi lite mat istället......hahahaaaa

Jag gjorde något som heter Kassler Bombay idag.

  

Det var riktigt riktigt gott.

Ruth frågade om jag åt LCHF nu men näääää det

gör jag inte utan bara vanlig husmanskost.


************************************


Nu önskar jag alla en fin lördagskväll.

Själv ska jag sätta mig framför tv:n och vila

en mycket ond kropp.


Ha en fin kväll allla  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards