~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Cina - 16 oktober 2010 15:16

Kollade lite på stövlar på nätet och jag hittade

två par som jag skulle kunna tänka mig att köpa.

Men då finns de ju inte så man kan prova.

Och jag köper ju inte stövlar för mellan 900 - 1200

utan att prova.

 

Dåliga bilder för jag har fotat från datorn.

Äkta Uggstövlar dessa var ljusblå men fanns i sandfärg.


 

Dessa vart jag oxå förtjust i men som sagt

kan ju inte prova dom.

Även dessa var äkta Ugg.

Så dessa får jag väl hoppa över.


******************************


Ett riktigt soligt och fint väder idag men ACK SÅ KALLT.

Det var -4,2 imorse när jag klev upp vid 8-tiden.

Ja inget annat att vänta så det är bara att gilla läget.

Fast om jag fick bestämma så kunde vi hoppa över vintern.

visst e det fint när man får sitta inne o kollar på snön.

Men det är väl oxå allt.

Roligt för barnen....ok det kan jag tycka.


Just nu har jag en köttfärslimpa i ugnen

som blir våran middag idag.

Sedan ikväll blir det att kolla på Dansbandskampen.

Skall bli kul o se vad det blir i år.


Önskar alla en fortsatt fin lördag  


PS: 

Ett gott Råd så här i förkylningstider.
Gammalt och beprövat.

Har man ingen mössa så blir man förkyld
Är man förkyld så blir man troligen hes.
Är man hes så måste man viska.
Den som viskar han ljuger.
Ljuger man åker man i fängelse.
Åker man i fängelse börjar man troligen knarka.
Knarkar man så dör man.
Så glöm för helvete inte mössan.

Av Cina - 16 oktober 2010 10:50

Är det viktigt för dig att få kommentarer i din blogg???
Ja det är viktigt 
  19.2 %
Nej inte viktigt men roligt 
  61.5 %
Bryr mig inte 
  19.2 %

Totalt har 26 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-08-07 09:11



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards