~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Matilda, Johan och magen

Av Cina - 2 november 2010 12:57

Ja snart är det dags att bli farmor och farfar.

Måste bara få visa er ett foto som NICKLAS ERIKSSON

har tagit på Matilda, Johan och magen.

 

KLICKBAR BILD

Här är Matilda i v35 beräknad till den 4/12.

Så visst är det spännande och se vad som finns där inne.

Men man får allt vänta och inget är ju som

väntans tider  .

Fast snart så tittar det nya lilla livet ut.


 Har fått lov att visa er detta!!!!!

 
 
Malin

Malin

2 november 2010 13:27

Vilken underbar bild,så vacker :) . Spännande att gå sådär i väntans tider :) Önskar dom all lycka till!
Kram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

2 november 2010 13:31

Vilken härlig mage och bild ser så mysigt och rart ut.Spännande för Håkan och dig att se vad det blir
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

2 november 2010 16:11

Hej där!
Tack snälla för det du delar med dej av,,
så roligt,,ja,barn är underbart,batnbarn är livets efterrätt,
kramen vännen,
Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

2 november 2010 18:28

Vi gjäds med dej, Cina!!! Är det första barnbarnet då...eller???
Kramen till dej, vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Yrsla

2 november 2010 19:58

Mysigt !!!
Önskar er alla bara lycka till !
Jag har mitt yngsta barnbarn här just nu , och fick låna min dator en stund !! *ler*

 
gerty

gerty

2 november 2010 20:06

Vilken härlig mage, här är tiden satt till på torsdag, väntar

http://bloggplasten.se

 
Ruth

Ruth

2 november 2010 23:10

Så jobbig magen börjar bli nu, men vacker och intresant, vad kommer det ut, blir det en flicka eller pojke ? Följer flera mammabloggar, tror det är 9, synd att inte Matilda skriver blogg, för då har jag varit en trogen besökare :-) du får peppa henne till det.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

2 november 2010 23:13

Vilken underbar bild...Vad spännande att få barnbarn
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Monica

Monica

3 november 2010 12:39

Vilket fint foto.....så spännande för er alla med det nya lilla livet som kommer snart. Det blir en tidig julklapp.

Ha det så bra...här regnar det och blåser idag!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

3 november 2010 15:10

Tänk va fint det är med gravida magar.Som du kanske märkt har jag inte varit med på några dar.Datorer,jag säger bara det!!!Hade tvärlåst sej så jag fick vänta in hjälp från det yngre gardet.Men nu så (till nästa gång) är jag med igen.Höstlovssemester med barnbarnen/kram

 
Lilitha

Lilitha

4 november 2010 20:37

Vad kul... Ja det kanske inte dröjer förrän jag blir farmor heller... Men jag hoppas att det dröjer lite då jag själv har n liten 3 åring här hemma som springer omkring. Kram Lilitha

http://lilitha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards