~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Ta bort NOVEMBER.......

Av Cina - 3 november 2010 16:34

Usch kan man inte ta bort november månad.

Jag hatar denna månad regn, blåst och detta mörker.

Näääää fytusan.....ta mig till ett varmare land.

Har aldrig tyckt om denna månad.

Jag mår helt enkelt dåligt.

Dagarna är såååååå otroligt långa oxå.

Regn och blåst hela dagen nästan.


*****************************

Igår kväll var vi barnvakt en stund till Sanna.

Och på dagen höll jag på med mitt hår.

Har jag fått något för mig så ska det ju ske nuuuuuu

och inte om flera veckor.

Ja sånn e jag.

Sanna sa: Har du bytt hår.

Ja sa: Ja vart det inte fint då.

Sanna sa: Näääääää

Ja dessa barn dom är roliga.


Har inte så mycket mer att skriva om idag.

Blev bara ett klago inlägg tyvärr.


Ikväll blir det bönderna.

Jaaaaa ska bli kul o se hur detta slutar!


Ha en fin kväll.  


Sätter in en bild på en snygg karl.

Och som dessutom kan sjunga.

 

Han får pigga upp en idag....=))


 
 
Ruth

Ruth

3 november 2010 22:56

Tänk så olika vi är, jag gillar detta mörka, det blir så mysigt när man tänder små lampor och levande ljus, det blir så ombonat och varmt inombords. Detta måste vi lära oss att gilla om vi bor i vårat avlånga land. Har en bekant som bor längst upp i Norge, där är det totalt mörker tills sommarsolen börjar lysa. Det blir snart ljusare när snön kommer, tänk så vackert det blir när månen lyser och snön glittrar och det knastrar under fötterna när man gå på promenad. det gäller att hitta det positiva i allt omkring oss.
Vilken tur att du blev nöjd med ditt hår även om Sanna hade en annan åsikt i frågan haha.

Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

4 november 2010 09:01

Jag kommer aldrig att lära mig att tycka om mörker. Har aldrig tyckte om det och snö....nja det skall vara för att det blir ljust då.
Jag kan inte hitta något positivt i mörker och snö. Har letat så många år efter det men finner det absolut inte. Man är olika som du skriver och de e tur. Idag skiner SOLEN och jag slipper mörker, regn och blåst en dag.

Kramen

 
lillis

lillis

4 november 2010 06:38

November är en mörk månad,det blir bättre när det kommer snö då blir det ljust och fint. Trivs du bra med håret?
En bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Cina

4 november 2010 08:57

Ja den är hemsk.....och snö nja ska väl vara för att det blir ljust då.
Jodå jag trivs med håret. Vart lite ljust men jag hade i askgrå igår så det får duga nu tills vidare!

Kramen

 
Marianne

Marianne

4 november 2010 11:38

Jag håller med dig om att november är en trist och mörk månad. Och snön, ja den längtar jag inte heller efter. Nääe tvi vale för regn rusk och snö. Jag är ingen älskare av varken mörker eller kyla. Jag trivs i värme och ljus. Men vi är ju alla olika, det finns ju de som drar sig till mörka vrån.
Ha det gott och stå ut, snart är det vår igen.

http://www.ekoxenskennel.se

Cina

5 november 2010 09:08

Ja det är ju en jäkla tur att vi alla är olika.
Men jag håller med dig i allt du skriver!
Ja hoppas det går fort fram till Våren!

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards