~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

Har vart duktig idag...=))

Av Cina - 9 oktober 2011 13:29

Ja idag må jag säga att jag ej legat på latsidan.

Jag har städat ur vårt linne skåp och nu åkte

det massor av "skit" ut.

Det vart 3 st svarta sopsäckar kan inte fatta att

man samlar på sig så mycket som man inte

behöver ha.

Ja sedan tog jag en titt i mitt klädskåp och där

vart det en svart sopsäck med kläder som jag inte ska ha.

Den skall jag ge bort till en vän om hon nu vill ha det.

Det började med att jag städade databordet imorse o så tänkte jag

nu är det bara att fortsätta.

Känner mig ganska så nöjd med det jag

åstakommit idag.

Nu är det bara maten som ska lagas o idag blir det fisk.

Imorse var det förbaskat kallt men det är det nu oxå

även om solen tittar fram lite då o då.

Jag tror att vi får en tidig vinter i år.

Och det är den värsta årstid jag vet.

Då ska man ha en massa kläder på sig o

jag gillar inte när man ska ha lager på lager.

Och jag är heller ingen vintermänniska tyvärr.

Visst e det fint med snö så länge man sitter o tittar

ut genom fönstret men ska man ut är det ingen höjdare.

Alla är vi ju olika o jag vet att många gillar vintern.

Men för mig kommer värken o det är ingen höjdare.

Känner att den kommer smygande o jag som tyckt

att jag vart skaplig sedan jag kom hem från värmen.

Fast nu skall man kämpa på i 4 - 5  månader

med detta älende fyfasiken säger jag bara.

Men det är bara att bita ihop o gilla läget.


Nu har jag klagat klart.


OBS: Ny omröstning för er som vill!!!!!


Önskar er en fortsatt fin söndag  

 
 
Maggan

Maggan

9 oktober 2011 15:54

Visst är det skönt att få rensat lite i skåp o lådor. Jag har också gjort det och har också en säck med kläder som ska bort.
Men det är inte bra att kylan kommer nu. Jag har som du mycket mera värk i kroppen av kyla.Men det är väl bara att bita ihop och pulsa på sig en massa kläder. Usch för vintern.
Ha en fortsatt skön söndag om än så kylig. Kram,kram!

http://bloggplatsen

 
annemon

annemon

9 oktober 2011 17:01

Ja det var väl skönt att få rensa ur skåpen och visst är det så att man sparar alldeles för mycket jag borde nog göra som du men har inte kommit till skott ännu.Känns att det är kallare i luften nu.Ha en skön söndagkväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

9 oktober 2011 17:36

Såå duktig du varit idag :) Och tror säkert vännen din blir glad och uppskattar kläderna till tusen :)
Ja nu är det ruskigt kallt,hade balkongen öppen men det gick inte mer än 15 min innan det var svinkallt så nu sitter jag och huttrar,hehe! .. Har svarat på din omröstning!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards