~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Cina - 18 oktober 2011 16:40

Idag har jag vart ut o köpt tjock tofflor.

Kan ju inte gå och frysa.

Vi har gräsligt kallt på våra golv.

KLICKBILD

Ser ut som hugg stövlar fast det är tofflor.


Idag har vi ett hemskt regnväder här.

Var nästan så att det var snöblandat ett tag.

Snart får man ha sjöstövlar på sig när man ska gå ut.

Så blött är det just nu.

Snön är nog inte så långt borta kan jag tro.


Har inte så mycket att skriva om idag.

Känner mig bara sååå ruggig *brrrr*

Kommer att frysa ihjäl i vinter.

Vad ska man ha på sig tro.

Jaja det får jag ta då.


Önskar alla en fortsatt fin tisdagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards