~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Cina - 22 oktober 2011 18:31

Ja jag blir inte klok på detta väder.

Igår - grader och idag +15 men regnet hängde i luften.

Vi har vart ute en sväng idag.

Var och hälsade på Håkans syster och hennes man

ute i deras sommarhus.

Tog lite bilder och dom får tala för sig själva.

KLICKBILDER

           

Det fyra sista bilderna fotade jag efter vägen.

När vi sedan åkte hem så var jag in på skinngubben

och skulle kolla på vinterjacka men nääää inte ger jag över 1000:-

för en vanlig jacka för att ha i vinter.

Vore skillnad om jag tycket om att vara ute på vintern.

Så jag hoppar över jacka denna vinter.

När vi åkte hem stannande vi till i ett litet samhälle

där jag lämnade över en svart sopsäck med kläder

som en vän till mig ville ha.

Så nu har jag gjort någon glad idag.

Vi stannade oxå till i Kolbäck och där tog vi en fika

hos Kjell o Monica.

Och nu är vi hemma igen.

Vart en lång dag men vad gör det, vi har haft trevligt.


Nu önskar jag er alla en fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards