~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Cina - 25 oktober 2011 14:16

Usch jag nu har jag en "naken katt" stackars lilla gubben.

Han är för ynklig när han inget päls har.

Vinglig ännu men det brukar gå över snart.

Han mår lite illa men han har inget att kräkas av.

Imorgon är han pigg igen.

Eller senare idag mot kvällen.

Inatt får han sova under mitt täck det

brukar han tycka om.

För han lär ju frysa nu utan päls.

Vetten sa att produserar massor med fett 

och jag känner ju när jag klappar han nu att huden är

totalt fettig ändå är han kastrat.

Jaja pälsen växer ju snart ut igen men innan dess blir det ju vinter.

Det hjäper ju inte att kamma o borsta han varje dag.

Han får tovor ändå.

Jag badar alla tre o jag har katt schampoo o katt balsam

och jag har provat med torrschampo men näää inget hjälper på han.

Så det är bara att raka bort.

Jag vanvårdar inte dom om någon tror det.

Våra katter har nog det bästa en katt kan ha det.

Bortskämda till tusen.

Vi köper "kattskinka" till dom.

Koka torsk m.m

Alla som känner mig vet hur noga vi är med våra katter.

Lämnas aldrig ensamna ett dygn utan bara om vi åker bort på dagen

eller när vi är och handlar.

Dom är ju våra BARN.


Någon bild på honom får ni inte.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards