~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Cina - 16 december 2008 22:16

Til en god bloggvenn!

Denne får du av meg fordi

 du er så god bloggvenn,

setter stor pris på deg skal du vite.
Ønsker deg og dine en riktig

God Jul og et Godt Nytt År!

Klem



Tusen tusen tack JENN för din fina JULHÄLSNING.

Jul
Av Cina - 16 december 2008 17:19

Tack snälla RUTH för din fina JULHÄLSNING.



Tack snälla GERTY för din fina JULHÄLSNING.


Tack snälla AGGE för din fina JULHÄLSNING.

Jul
Av Cina - 16 december 2008 16:07

Ja då har jag en julklapp klar nu...=)). Dessa pulsvärmare är mycket poppis får jag säga, alla vill ha. Har stickat dessa idag då det var så grått o trist väder ute.


Och idag fick jag mina garner som jag köpt genom tradera.

Oh jag säger bara de WOW vilka fina pälsgarner det var o härliga färger.

Så det blir att sticka flera pulsvärmare till nära o kära...=))


Imorgon är det dags för oss att bli klippta.

Så vi tar oss en sväng till Kolbäck till Monica.

Hon klipper både Håkan o mig.

Så blir det väl att lägga färg i mitt hår till helgen.

Man får färga ofta när man är gråhårig.

Fast jag får se hur mycket det syns i botten när håret är klippt

och så. Det brukar bli så bra när Monica klipper mig.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin em/kväll.


Av Cina - 16 december 2008 09:53

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är BARAKIEL och säger så här.


Blixtens och den goda turens ängel.

Hans gloria blixtrar medan han

erbjuder dig oväntade

möjligheter och god tur.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards