~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 december 2008

Av Cina - 6 december 2008 18:45

Jaha ja ikväll är det final på Stjärnor på is. Och jag hejar ju då förståss på Markus. Alla är lika duktiga men jag har en förkärlek till honom.....=))

Och igår vart det ju semifinal i Idol och ja jag har ju min favorit där oxå. Finns ju bara en av dessa som kan ta hem IDOL och det är ju KEVIN vilken kille....WOW.... han kommer att gå långt det tror jag. Ja så har vi då Dansbandskampen är ju kvar, är mycket nu. Dansbandskampen har jag följt med hela tiden o det tittar jag på på söndagarna. Och mina favoriter har vart Larz-Christerz men kommer att ändras för jag hoppas att Jonas Näslund & Jive går vidare ikväll. Jonas är Mats Bergmans förra sångare o honom GILLAR jag.....


Idag har det då regnat hela långa dagen, jag har ej vart ut idag. Jag är fortfarande så förkyld och flåsig så jag stannar inne tills imorgon för då måste jag ut. Skall ut o handa saker till lussebullar. Min brors pojk Christofer fyller 20 år på torsdag och han vill ha lussebullar o det är väl klart att jag bakar det till honom. Sedan skall jag inhandla en STOR ljuslykta hoppas bara att de har någon kvar nu.....håll tummarna att den finns. Ni får se den imorgon om jag har tur!


Ha en fin lördagskväll vad ni än tar ER för......

Av Cina - 6 december 2008 10:22

DAGENS ÄNGLA CITAT











Dagens ängel är ABDIEL och säger så här:


Eldserafen som skyddar de

svaga med ett svärd lika högt

som hundra män.

Åkalla honom

när du färdas ensam på natten

eller på farliga platser.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards