~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Cina - 28 december 2008 15:24

Ja idag satte jag mig och sticka klart dessa pulsvärmare. Har stickat dessa till min bästa väninna som flyttar hit o blir granne med mig. Men jag vet ej hon kanske inte vill ha dom. Men jag tyckte dom vart jätte mysiga. Eller vad säger du KARIN om du nu läser detta.....=)) vill du ha dom????



Annars idag så har det inte hänt så mycket här hos oss. Jag har skrivit nota tills imorgon då vi skall ut o handla lite till nyår. Monica och Kjell kommer ju hit och äter med oss så det blir lugnt här hos oss. De brukar åka hem efter kl 00:00 vi brukar kolla på alla raketer sedan så är det ju liksom över. Brukar skåla in nya året i alkoholfri Cider. Sedan är det nyårsdagen o den är lång tycker jag. Och den 2/1 skall jag hjälpa Karin o hennes man när de kommer med första flyttlasset. Ska bjuda på kaffe o bullar när de kommer första vändan sedan blir det smörgåstårta för den som är hungrig.


Idag skall vi äta lutfisk det skall bli gott. Hade en bit i frysen så den har nu fått lega i vatten sedan igår. Jag vet att många rynkar på näsan just åt lutfisk o frågar hur man kan äta det, men det är nog som man blir van. Ja skulle ju aldrig kunna äta surströmming t.ex Så det är nog lika med lutfisk att man måste lära sig äta det, en dera tycker man om eller annars gör man det inte.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig söndag!

Av Cina - 28 december 2008 10:35

DAGENS ÄNGLA CITAT


Dagens ängel är POEIL och säger så här:


Poeil skrudar sig i scharlakarnsrött

och är ängeln som råder

över filosofin och tur.

Han säger att turen kommer

till dig tack vare dina tidigare

ansträngningar.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards