~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Cina - 21 december 2008 22:19

Tusen tack MARIANNE för din fina JULHÄLSNING

Jul
Av Cina - 21 december 2008 14:08

Idag så har HUGO flyttat in till oss. Och vem är då HUGO. Jo en stor tomte som är 80 cm. Och bilden på HUGO ser ni nedan.

Har länge gått och suktat efter HUGO som han heter här hos oss.

Han har stått på Maxi o haft det tråkigt och idag så ville han gärna

följa med oss hem. Och idag var det 50% på honom så det var ingen tvekan om vart han skulle bo.



Och sedan kom det en överraskning må jag säga.

Våran granne LENA som jag har berättat om tidigare.

Hon kom idag med denna korg.

På kortet stog det så här:

Tack för all mat och service jag fått under året.

God Jul

&

Gott Nytt År

LENA


Ja jag brukar ge henne mat nästan varje dag.

Hon är ensam o äter för det mesta bara de fysta

matlådorna man köper i affären 5st för 100:-

Och jag tycker att när jag ändå lagar mat till oss

så kan hon oxå få.

Är väl inte så gott med dessa lådor.

Måste ju vara godare med hemlagad mat.

Och hon är mycket tacksam.

Så en stor jultallrik med mat skall hon minsann få.


Man blir glad att folk uppskattar en på detta vis.

Tack snälla Lena om du läser detta.



Nu önskar jag alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig 4:de advent.

Jul
Av Cina - 21 december 2008 11:11

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är HAMALIEL och säger så här:


Perfektionens ängel som omges

av ett dimmigt skogsgrönt sken.

Han bringar ordning i kaos

och hjälper dig att reda ut

allt trassel och osäkerheter.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards