~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Cina - 11 december 2008 22:11

Ja då har vi kommit hem efter en lång kvällsfest. Vi har vart o firat min pappas födelsedag (79år) och sedan min brors pojk som blev 20 år idag.

Vi firade dessa två födelsedagsbarn hemma hos min bror med familj.

Christofer bor ju i egen lägenhet men passade på att fira ihop med farfar.

Här sitter min pappa och så har han min bros familjs katt Elvis i knä.


Här har vi då 20-åringen Christofer sittandes vid sin pappas dator. Då hans egna är sönder......


Min son Johan o min son Patrik och så min man Håkan o så är det Pappa  och Elvis.


Häcken på mamma , Christofer o  Christina min syster i vit tröja och hennes son Jonas i kepsen. Och min syster Carola i randig tröja. Ja dom är tvillingar mina systrar.


Mmmmm mummsig chokladtårta som min brors mellan pojk Fredrik bakat.

Han skall ju bli kock. Jätte goooooooooood.


Marängtårta som min bror bakat och den är hels suveränt goooooooooood.


Ja som ni förstår vart det många kalorier ikväll men vad gör det är inte så ofta man är på kalas.

Mamma fick sina pulsvärmare och hon vart glad för dom.



Ja det var lite från våran kväll!!

Kommer till er alla imorgon bitti just nu orkar jag inte vandra runt.

Är lite trött o hostig så jag säger GOD NATT nu!

Av Cina - 11 december 2008 11:56

Idag har jag tagit bort några länkar från min länklista. Har tagit bort dom som ej skrivit på ett tag. Det tar mycket tid att sitta o skriva i alla bloggar o så vill man ju gå in till alla o så ser man att inget är skrivet på så o så länge. Så nu är ni bort från min lista o vill ni att jag skall sätta dit dom igen så får ni höra av er. Det finns kanske en o annan anledning att just du inte bloggar nu men låt mig veta det så plockar jag tillbaks er på listan!

Menar inget illa men mitt bloggande tar ganska så mycket tid.


Ha det så gott alla mina bloggvänner o läsare

 Idag snöar det hos mig!!!!!


Av Cina - 11 december 2008 10:09

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens Ängel är ZAAMIEL och säger så här:


Beskyddar mot stormar.

Han färdas i virvlade moln och

säger att om du förblir fast

och stillsamt beslutsam,

kan ingen besegra dig.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards