~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Cina - 20 december 2008 21:42

Måste bara få GRATTA LARZ-KRISTERZ till segern i DANSBANDSKAMPEN

Dessa har jag hållt på sedan första programet. Och nu är dom VINNARE.

DETTA ÄR FÖR MIG ETT RIKTIGT DANSBAND. NU  vann dom inte med denna låt men jag väljer denna av dom alla.....STORT GRATTIS IGEN!!!!!!

Av Cina - 20 december 2008 17:55

Usch idag har jag verkligen såååååååå ont i ryggen. Fytusan vad det värker o jag som hade gjort en deg till skurna pepparkakor igår kväll- Och det var jag ju tvungen att ta reda på idag, o sedan hade jag tagit fram strömming som jag var tvungen att ta reda på. Tur att Håkan kunde hjälpa mig grädda de skurna pepparkakorna. Så har vart dom...


Sedan var jag ju tvungen att ta reda på strömmingen så det vart inkokt strömming till Håkan för det tycker han är gott och så vart det stekt inlagd strömming till oss båda. Vi älskar ju allt som har ättikssmak i detta hus.

Inkokt strömming i ättikslag.




Stekt inlags strömming!!!


Ja det är väl detta som jag gjort idag. Hoppas verkligen att min rygg är bättre imorgon för så här orkar jag då inte gå över julen.



Igårkväll var jag tvungen att ta ett foto på vår minsta katt Gizmo

när han låg som en liten baby i filten och sov.

Han är såååå söt tycker jag.


Sedan tog jag ett foto på honom idag när han var uppe o inspekterade tomtebordet. Han vet att han inte får vara där men ibland dansar råtterna på bordet även här....hahahaha




Grått o trist väder ute och det har nog mest regnat hela dagen.

Var är snön nu när det skall bli jul. Blir ju mycket ljusare

och trevligare.

Men det är bara att försöka fixa mysfaktorn med en massa

ljus och inte tänka på att vi är i slutet av december.


Nu önskar jag alla mina blogg vänner en fin lördagskväll.

Här blir det att kolla på tv det är ju final i Dansbandskampen och den följer ju då jag som är en före detta dansbandshustru.

Heja LARZ-KRISTERZ säger jag bara!!!!!!


Av Cina - 20 december 2008 10:16

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är ANPIEL och säger så här:


Alla fåglars ängel.

Klädd i en mantel av tusentals fjädrar.

Anpiel befriar dig från

begränsningar i ditt liv och

öppnar upp nya möjligheter.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards