~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 december 2008

Av Cina - 18 december 2008 19:09

Nu är jag verkligen slut i knoppen o kroppen. Vilken dag det var idag. Kl 11:00 åkte vi och köpte en blomma till Gunilla. Sedan tankade vi bilen för att sedan åka ut till Silvan och köpa Mucro ugnar. Vi köpte en till oss själva för våran håller på att gå sönder. Och sedan så köpte vi en till son o sonhustru i julklapp men som dom redan nu fått. Den är i borstad stål o den är på 25 liter o sedan är det varmluft och grill i den. Så den hoppas jag är riktigt bra. Ja sedan från Silvan ut till Hälla där jag var in på Dressman o köpte en julklapp till pappa. Och därifrån upp till ångestteamet o sedan när jag var klar där så åkte vi ut till Skultuna o fick lite kaffe och de fick sin julklapp. När vi sedan kom in till stan igen så var det in på Maxi för att handla lite skulle inte ha så mycket med det tar lite tid iallafall. Ja och när vi kom hem var klockan nästan 17. Så hela dagen har gått. Men imorgon stannar jag nog inne....hahahahaha

Jag har inte ens packat upp våran micro så någon bild på den får ni inte idag. Jag orkar helt enkelt inte göra det nu.



Mötet på ångestmottagningen gick bra, lite jobbigt efteråt men det är det ju alltid. Gunilla vart väldigt glad över blomman jag köpt till henne.

Och hon är värd alla blommor hon kan få tycker jag. Hon sa även idag att kom ihåg att jag har telefon med mig till Sardinien om du behöver prata.

Men inte skulle jag ringa till henne på hennes semester nääää det skulle jag aldrig göra. Men hon är en underbar människa.



Ja då är det "Bonde söker fru" som gäller ikväll igen då. Då får vi nog se när Emma o Magnus förlovar sig eller vad tror ni!!!??? De skall ju gifta sig den 10/1 och det visas ju på tv.....ja det skall bli roligt att se...


Ha en fin kväll alla mina bloggvänner o läsare.....



Av Cina - 18 december 2008 19:06

Denns utmärkelse har jag fått av min vän MONICA. TUSEN TACK!!!!

Motiveringen är:

Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse...

Jag väljer att den som vill ha den får ta den!!!!!

Av Cina - 18 december 2008 09:15

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är GABRIEL och han säger så här:


Månens och det lyckliga

hemmets ärkeängel som omsluter

dig med sina silvervingar.

Hans silverstrålar skänker frid

åt dig och dina nära och kära.

Av Cina - 18 december 2008 09:03

Tack MALIN för din JULHÄLSNING.


Tack LILLEMOR för din JULHÄLSNING. (från en hemside vän)

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards