~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Mysig avslutning på måndagen.

Av Cina - 3 oktober 2011 18:51

På fm var vi ut till grossen och apoteket.

Och sedan var jag in på Clas Ohlssons

och köpt mig denna ljuslykta.

KLICKBILDER

 

129:- var väl billigt och bra.

Tyckte den var jätte fin.


Sedan nu ikväll kom LILLA MAJA och hennes pappa och mamma

o hälsade på det var riktigt roligt att dom titta in.

Lite bilder tagna.

KLICKBILDER.

             

Maja blir nu 10 månader den 15/10.

Vart tar tiden vägen.

Farmor o Maja hade jätte kul med en kattboll som plingar.


Nu är det dags för tv-kväll.


Nu önskar jag er en fortsatt fin måndagkväll  

 
 
Ingen bild

Karin

3 oktober 2011 21:24

Vilken överraskning...du hade väl Gevalia att bjuda på?
Vilken fin lykta du köpte,mys på altan.
Vet inte vad jag gillar hösten egentligen.Mysigt att tända ljus o lampor men ändå.Mörkt när man vaknar o mörkt när man lägger sig.Å däremellan grått o trist.
Ha en bra vecka iaf/kram

 
Maria

Maria

3 oktober 2011 22:20

Go kväll i stugan! Jätte fin lykta skulle själv vilja köpa en o ha på trappan, fint att tända på kvällen. Gott att farmor får leka o säkert också gosa lite med lilla Maja.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

3 oktober 2011 22:25

Jätte fin ljuslykta du köpt,och till vilket kanon pris :) .. Så fin hon är lilla Maja :) Ja tiden går verkligen fort! Mysigt att dom hälsade på er.
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 oktober 2011 23:43

Så fin lykta, är det olika höjder på ljushållarna, det lyser ju över allt där inne, riktigt effektfull.
Så jädrans söt Maja är, vilken prinsessa, vad hon månne bliva ?
Har skickat ett mejl till dig och ber om hjälp !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

4 oktober 2011 07:06

Verkligen snygg lykta.....måste nog besöka Claes Olsson :) Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

4 oktober 2011 07:17

Snygg lykat du köpt måst nog göra ett besök hos
Clas Olsson. Vad kul att ni fick besök av lilla
Maja och så stor hon blivit och så söt hon är.
Ha det bäst vännen
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ahhe

ahhe

4 oktober 2011 11:10

En jättefin ljuslykta och till ett bra pris, verkligen. Tänk vad tiden går fort...Vad stor hon har blivit lilla Maja.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

4 oktober 2011 11:23

Verkligen fin lykta och till ett bra pris, kan det va så att det finns olika ljushållare med olika nivåer i denna eftersom det lyser i olika nivåer, eller har du arangerat på annat sätt.Tiden går så fort med de små, vad härligt att ni fick en mys stund ni två.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

4 oktober 2011 17:45

den lyktan är jättefin, var ska du ha den stående?
så söt hon är lilla Maja, jag kommer så väl ihåg när du berättade om att hon kommit till världen
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards