~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

"Macken" på plats....

Av Cina - 15 oktober 2011 18:58

Ja då var "macken" på plats kanon dator måste jag nog få säga.

Visst den kostar lite men det är värt varenda öre.

O fort går det som tusan.

Och tänk bara en sladd + internet-kabeln så härligt bara det.

Patrik var snäll och kom hit idag o hjälpte mig.

Så nu har jag setat o lärt känna denna mac.

Och det verkar som om vi  kan komma överens.


Tänkte passa på och visa er dessa bilder

som är tagna igår.

KLICKBILDER

 


Ett i färg och ett som nästan är svart/vitt.

Sanna skulle på 30-årsfest igår.

Ja av monne det bliva av denna unga fröken tro.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin lördag      

 
 
Anna

Anna

15 oktober 2011 19:14

härligt

http://www.ralphsdotter.se

 
lillis

lillis

15 oktober 2011 19:40

Vad skönt att allt fungerar som det ska och att du är nöjd
Så fin Sanna är
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se/:

 
Corina

Corina

15 oktober 2011 20:32

Härligt när det fungerar ! Med min bärbara är det bara en kabel också :) Och fort går den med....hi hi! Lär nog dröja innan det blir en Mac.....får nog kanske testa å vinna lite först :)
Innan dess måste sonen ha en ny dator.....behövs i skolarbetet....kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 oktober 2011 23:37

Förstod jag väl att du snart skulle lära dej macen.
Vilka fina kort på Sanna./kram

 
annemon

annemon

16 oktober 2011 08:29

Härligt, och framförallt att du är super nöjd själv.Fina bilder på Sanna.
Ha en skön söndag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

16 oktober 2011 08:55

Svar: FINNER DU I
I Svärdotter på besök / bakterier i vattnet

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

16 oktober 2011 10:54

vad kul att du är supernöjd med din nya dator
hon är så fin Sanna, så söt
Sv: pipranka är en utomhusväxt med stora ljusgröna blad och jättehärliga blommor, googla på det så finns det bilder att se på
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

16 oktober 2011 12:43

Ja du de små växer upp fort, hon är snart stora damen. Så roligt att du fått igång den nya datorn och en nyare bil också, inte illa.
Kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
agge

agge

16 oktober 2011 12:58

grattis till ny dator och ny bil. Vad roligt med nya ting.
Ska bli himla kul att höra om du kommer att tycka att macen är bättre än förra datorn du hade. Kanske ska man välja en sådan , efter denna.
Så underbart söt hon är Sanna, så fina kort.

kram

http://havefun.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

16 oktober 2011 19:13

Så himla fin hon är Sanna =) Jätte fina bilder!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards