~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under oktober 2007

Av Cina - 6 oktober 2007 14:44

HUR KAN MAN.......bara låta detta hända??? Detta är för hemskt tycker jag. Stackars barn.

Man kan höra hur det skrattar i bakgrunden. Usch säger jag bara!!

Men måste ändå få visa detta.....


Av Cina - 6 oktober 2007 14:18

Jag skulle ju ha en spygrön mobil men nu finns den inte i någon affär.

Hmm och jag som ville vara lite tväs emot alla andra. Många tycker den är hemsk i färgen, men jag tyckte den var skit läcker. Men nu får det bli en rosa istället. Den är nu beställ och kommer väl i slutet av månaden. Den ser ut så här!!!! Jag är glad och nöjd över den!

Av Cina - 6 oktober 2007 08:45

på denna blogg, är det bara jag som har så himla svårt att komma in och skriva och göra kommentarer. Är ju så tråkigt när man väl lyckats komma in och så skriver man en kommentar så går det inte att skicka utan då kommer det upp " sidan kan inte hittas" man blir både ledsen och arg.

Så jag ber om ursäkt till er som inte fått era bloggar kommenterade dom 2-3 sista dagarna. Hoppas att det blir bättre snart!!!

Av Cina - 5 oktober 2007 13:39

Ja då var det klart i vårat kök. Bara golvet som jag har beställt fattas nu men det kommer när gubbarna har tid att lägga in det. Skulle ta 12-15 v och det har ju nu gått 8 v sedan jag beställde det.

Så här ser det nu ut i vårat kök!

Av Cina - 4 oktober 2007 21:17

Men nu blir jag snart galen går ju inte att komma in på bloggen och kommer man in så tar det 10 innan sidan kommer upp, och har man otur så kommer det ingen sida alls.....*grrrr* Nu har det vart så här sedan det vart ny månad och det gör en ju galen. Får skriva i era bloggar imorgonbitt för då brukar det vara ok. Har skrivit i några bloggar men det kommer ju inte med som kommentar heller så något måste vara galet.


Nu skall jag sova tidigt, är så himla trött så jag sitter snart och sover.

Av Cina - 4 oktober 2007 15:49

ut så här. Min bror kom imorse och fixade tapetseringen. Nu skall jag sätta upp bården imorgon när allt har torkat. Sedan är det städning o fönsterputsning som gäller. Blir sååå fint och jag är jätte nöjd med tapeterna och tapetseringen. Han är bara för duktig min bror. TACK SNÄLLA BROR!!!!!

Av Cina - 3 oktober 2007 13:58

så här i vårat kök....min käre bror har vart här och spacklat och nu kommer han nästa vecka och fixar till allt. Ska bli spännande och roligt att få det gjort. Så nu skall gubben och jag ut och köpa tapeterna. Sedan är det ju då gardiner men jag tror att det få bli panellängder i köket, tror att det skulle vara fint men men vi får se när det blir klart.

Av Cina - 3 oktober 2007 09:45

  En svensk sitter och äter frukost på ett café. Vid sidan av honom sitter en norrman som tuggar tuggummi. Ouppfostrat inleder norrmannen:
– Äter Ni svenskar hela brödet?
Svensken låter motvilligt frukosten ligga och svarar:
– Ja, naturligtvis!
Norrmannen leker med tuggummit i munnen och säger:
– Det gör vi inte hos oss, i Norge äter vi bara det innersta av brödet. Brödkanterna samlas i en container, bearbetas och formas till croissanter och säljs till Sverige.
Norrmannen frågar vidare:
– Äter Ni marmelad till brödet också?
Svensken svarar lätt irriterad:
– Ja, naturligtvis.
Medan norrmannen ljudligt tuggar tuggummi, säger han:
– Inte hos oss, i Norge äter vi bara färsk frukt till frukost. Skalen och resterna samlas i en container, bearbetas till marmelad och säljs till Sverige.
Nu blir det svenskens tur att fråga:
– Säg mig en sak, har Ni sex i Norge?
Norrmannen ler och svarar:
– Ja, naturligtvis har vi sex.
Svensken lutar sig över bordet och frågar:
– Vad gör Ni med kondomerna efter att Ni använt dem?
– Vi kastar dem! svarar norrmannen.
Nu börjar svensken le ... sedan säger han:
– Inte hos oss, i Sverige samlar vi alla använda kondomer i en container, bearbetar dem, smälter dem och säljer dem till Norge som tuggummi!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards