~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under oktober 2007

Av Cina - 2 oktober 2007 20:46

Ja ni tjejer vad säger ni om denna blåsa gjord av kondomer....hahaha

Ganska så fina färger men inte tusan vill jag ha den.....

Ganska fiffigt att komma på något sånt här men det är klart den är ju från USA!!!



Av Cina - 2 oktober 2007 15:08

Imorgon kommer min käre bror och spacklar i köket.

Så nu är det på g. Ska åka och köpa tapeterna imorgon, när han har spacklat. Vi har tagit ner allt från väggarna och gardinerna åker ner imorgon. Så här ser det ut på väggen innan vi plockat ner allt.

Av Cina - 1 oktober 2007 21:45

Jag har länge gått och sagt att jag vill ha en ny mobil. Och jag gillar Samsung mobilerna. Och snart har jag en ny i min hand. Igår när vi var hos sonen och sonhustrun så vart det tal om mobiler. Och när jag fyllde år så skulle jag få en present av dom men det visade sig att de fick inte tag på det dom hade tänkt, så då sa Patrik att du kan få den om du betalar hälften själv. Ja visst sa jag. Och tänkte ju direkt att då säljer jag min som jag hade. Frågade vad han trodde jag skulle kunna få för den och han sa 200-300:- men det tyckte jag var alldeles för billigt. Men jag satte ut den på blocket igår kväll 21:30 för 800:- och på em ringde det en man och frågade om jag hade den kvar. Javisst är den kvar sa jag. Ok sa han, vart bor du och jag talade om vart och då sa han att kan vi mötas vid centrum om 15 min. Ja klart vi kan sa jag. Vad ger du mig för bud om det blir en snabb affär sa han, jaaaa sa jag du får den för 750:- då. Och min mobil fanns det inga fel o repor på så han köpte den. Så nu har jag till den nya.

Så här ser den ut......hahahaha spygrön, men jag tror att jag får ha den ifred. ja måste ju bryta mig från mängden, jaaaaa sånn är jag!!!!

Av Cina - 1 oktober 2007 15:45

Ja ni det är 1 oktober idag och jag har jordgubbar i landet. Är det inte konstigt så säg. Luktärtorna blommar också ännu. Måste säga att detta är ett mysterie.Eller vad säger ni.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards