~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Nya "giftringar"

Av Cina - 8 december 2011 13:58

Idag ringde dom från Guldhuset och sa att mina

nya "giftringar" var klara.

Så vi gjorde oss klara och tog en sväng till Munktorp.

Men fy tusan jag har ju ingen ork precis.

Fast nu är det gjort

Ringarna är inga märkvärdiga utan

helt i min smak, jag var mycket nöjd.

KLICKBILDER

I denna fina ask låg dom.


  Och så här ser dom ut.     


Igentligen vill jag inte visa mina fingrar 

för dom är tjocka, krokiga, svullna och onda.

Fast okey ni får se dom på min hand oxå då.

Man kan ju inte rå för hur dana händer man har.

Ibland skäms jag för dom men varför ska man gör det igentligen.

Har man ont så har man o det kan man ju inte rå för.


Soligt idag och lite kylslaget.

Halt ute på gården så det gäller att gå försiktigt så man inte

trattar på ändan för några brutna ben o armar vill jag inte ha.

Räcker så bra med denna förkylning.

Nu kokar säkert mitt vatten så jag ska ta lite honungsvatten nu.

Slutar här och nu.


Önskar alla en fortsatt fin torsdag em/kväll  


 
 
Ingen bild

Rose-Marie Borkeland

8 december 2011 14:34

Wooow vilka snygga ringar, helt i min smak med, gillar inte *pråliga*. Det ska vara enkla och rena, det är snyggast:):)

Men stackars dig så ont du måste ha i dina fingrar. Fingrar och händer som man använder jämt, måste vara jobbigt för dig. Men nu pryds dina fingrar av vackra ringar.....kramiz ♥♥♥

 
annemon

annemon

8 december 2011 14:47

Vilka fina ringar så enkla men så fina. Tråkigt att du ska behöva ha så ont i dina händer det är inget vidare, men kul att du kan bära ringarna igen.Själv har ja inte andvänt mina ringar på säkert många år.
Ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

8 december 2011 15:21

Stilrena och snygga ringar,så kul att du kan ha ringar igen
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

8 december 2011 15:32

Väldigt fina stilrena ringar. Det gillar jag också.
Du är inte ensam om att ha krokiga fingrar. Här har du en till. Inget att skämmas för. Det är som du säger att har man värk så har man och då blir ju kroppsdelarna därefter. Vi får vara glada ändå du.
Ha det bra och kram på dej min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Airi

8 december 2011 15:38

Va snygga dom är.

 
Ingen bild

Karin

8 december 2011 16:31

Jättefin modell.Jag är inte så förtjust i vitt guld men det är ju en smaksak.Fast jag har vittguldring som jag använder ibland ändå.Fick den av mamma o pappa så det är väl lite sentimentala skäl,kanske.
Jädrars va knöligt o halt det är ute.Sand-vad är det???Inte utanför jobbet än så länge.Ha en bra kväll/kram

 
Malin

Malin

8 december 2011 18:18

Åh vad fina dom är :) och inte ska du skämmas för dina fingrar,absolut inte!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

8 december 2011 19:11

DET var verkligen snygga "giftringar!" Har ni gift om er..eller "bara" köpt nya ringar!! Jättefina är dom i alla fall!!!
Du behöver INTE skämmas för dina händer, fingrar!!!Som man är...så är man..och vi är LIKA värdefulla för det och då kan vi se så olika ut.... det gör ingenting!!!
Ja idag så är det HALT, man får "hålla tungan" rätt i mun, för varje steg man tar. Jag har varit i Eskilstuna under dagen, mindre med snödär , men halt ändå!!!
Kram Carina och jag önskar dej en fin kväll!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

8 december 2011 20:47

Det var stilfulla ringar, trodde du och Håkan skulle ha var sin, men du har lagt beslag på båda, det gjorde du rätt i, kanonsnygga och stilfulla, riktig eleganta. Snälla du, sätt på dig broddar när du är ute så du inte faller och bryter armar och ben, det räcker med ”Knäck” på julbordet som godis.
Kram min vän och var rädd om dig.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

9 december 2011 08:39

God morgon Cina!
Måste kännas bra at nu ha dina ringar igen och snygga är fom.
Mindre bra att du har så ont men snälla du skäms inte över dina fingrar. Jag har ben som är hemska men vi får vara glada så länge våra kroppsdelar fungerar någorlunda.
Vilken tur du hade som kunnde ropa in mobilen till lillen.
Kommer han att bli bortskämd av dig tro?
Jag har ju min 18-åring här som säger att jag skämmer bort honom men han har inte haft det så lätt och jag är så glad att han trivs och vill bo här. Han är min glädjespridare när allt känns tungt.
Solen försöker titta fram men snön den uteblev lite vitt slask bara.
3:e adventshelgen det går för fort jag hinner inte med men i helgen blir det bak hos dotter.
Tänker på dig och hoppas du får en bra helg.
Kramizz från Love.

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

9 december 2011 10:57

Som jag skrev på Facebook kanon snygga ringar, krokiga fingara har vi lite till mans tänk inte på det,Än så länge har jag bara högerhanden knölig
Önskar dig en trevlig helg
Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 december 2011 15:19

inte ska du skämmas över dina fingrar vännen, absolut inte, jag har lite krokigt jag också och lite svullet men inte riktigt så svullet som du har
gå in i min blogg och titta på torsdagens inlägg så ser du alla mina tatueringar
bamsekramar och krya på dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

9 december 2011 19:06

Vad spelar de för roll hur dina händer ser ut,fina ringar va de.
Önskar du får en bra helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Ingen bild

agge

10 december 2011 10:55

Fina rigar, enkla. Det gillar jag.

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards