~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Lite foton med mera........

Av Cina - 15 december 2012 16:03

Ja ni nu nalkas denna jul oxå o massor med snö har

vi fysjutton det har blåst och snöat hela dagen här hos mig.

Tänkte visa lite bilder på hur det ser ut hos mig.

KLICKBILDER

       

Jaaaa vad säger man....jag säger att det räcker nu!!!!!


Håller ni på med julklappar eller har ni redan köpt era!!!???

Jag har handlat mina redan, blir bara till dom små barnen i år.

Det blir till Sanna, Frasse, Maja och Wilma förståss.

Och så har jag en julklapp till min bästa vän Karin.A


Ni som följt mig på min blogg kommer ju ihåg att Sanna

fick hamstern Majken för något år sedan och som nu

är i hamsterhimlen.

Och naturligtvis vill hon ju så gärna ha ett djur och

vi har pratat om en liten fågel men nääää den kommer hon

inte våga ta i o biter den henne så vill hon inte ha den.

Så nu har jag hittat en liten fin LEJONHUVAD DVÄRGKANIN

till henne, och billigare än en hamster.

Här kommer bilder på Lilla REX som han heter han är 1 år och 6 mån.

       

Och väger 1,3 kg och är pappa till 3 kullar.

Nu är det ju så att dom skall ju åka upp till Umeå på juldagen

så därför får hon inte REX förrän de kommer hem.

Vi skall hämta han i Köping den 3/1.

Visst är han väl söt den lilla rackarn!!!!!!

Han är van vid barn och är handtam och går i sele.

Men bor nu ute men kommer bli en inne kanin.

Det finns inga problem att han blir inne kanin bara det

att han kommer fälla vinterpälsen när han får vara inne.

Men det är bara att borsta så blir det bra.

Sedan på sommaren kan Sanna ta ut den i sele.

Jag har ju naturligtvis pratat med Sari och Patrik så

det var ok att hon fick ha en kanin.

Vad de andra barnen skall få det tänker jag inte skriva här.

Vet att föräldrarna läser detta så jag avslöjar inget.

Vi skall åka till Köping någon dag innan julafton me

födelsedags present och julklappar till Maja.


Ikväll tittar jag på "Så mycket bättre" och tycker det

är tråkigt att det är sista programmet.


Önskar er en fortsatt fin lördagkväll  





 
 
lillis

lillis

15 december 2012 16:54

Tror att ni har mera snö hos er än vad jag har, tycker oxå att det räcker med snö.
Så söt kaninen är vad glad hon kommer att bli.
Tack för pratstunden
ha en bra och skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

15 december 2012 16:57

Vilken jättesöt kanin. Tänk va glad hon kommer att bli.
Ha en bra kväll!
(såg du att jag skickade receptet på fb?)
Kram

 
Malin

Malin

15 december 2012 17:21

Jöjjes vilken fin liten kanin :) Hon kommer bli såå glad :D
Mkt av den vita varan ni har, vi har MINST lika mkt och jag avskyr det!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga från Närke

15 december 2012 17:23

Vi har också fått snö ca 10-15 cm tyvärr men sånt är livet.
Vilken liten goding du har köpt till barnbarnet den skulle jag också vilja ha.
GOD JUL önskar jag dig.

 
Ingen bild

Karin

15 december 2012 19:08

Ojojoj va Sanna ska bli glad;)Han är riktigt söt, ser inte alls ut som en kanin.
Synd att det inte är minusgrader ute nu när det snöat så mycket.Det kändes lite blaskigt när jag gick hem från jobbet.Skönt iaf att det inte snöade inatt.Men man får passa sej för rådjur!På flera ställen var de ute på vägen.
Nu blir det en stund i soffan med Så mycket bättre.Ha en bra kväll/kram

 
Ruth

Ruth

15 december 2012 22:52

Hoppas du slipper mera snö nu, men det infrias nog inte, detta är vad jag förstår bara början. Här har det snöat hela dagen så nu är det vitt och fint, men jag vill ha mera, tokiga jag. Härliga vinterfoton du har tagit. Kaniner är fina djur och denna var speciellt fin, Sanna kommer att bli överlycklig över sin nya vän.
Önskar dig en fin söndag //
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

15 december 2012 23:05

Tänk va tiden går Maja 2år snart stora damen,så fin kanin som Sanna skall få, oj oj vad snö ni har fått, här har vi plusgrader så jag hoppas inte snön försvinner

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

16 december 2012 11:08

åh, helt ljuvlig är den, Sanna kommer att vara överlycklig över den lille sötnosen
vi fick ju också en del snö men sedan blev det plusgrader så nu sjunker snön samman
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards