~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Skit dag idag

Av Cina - 1 december 2011 17:23

Usch vilken skitdag jag har idag.

Kroppen gör ont som tusan idag.

Kymigt väder är det ute kallt, blåsigt och nu regnar det.

Undrar om vi får någon snö i år.

Har ingen som hellst julstämning inom mig

kan ni tänka er att jag ej tagit fram mina tomtar än.

Då måste jag nog vara sjuk....hahahaaaaa

Nästa vecka ska jag baka till Majas födelsedag

hon fyller ju 1 år den 15 december

Tänk vad tiden går fort.

Inte vet jag vad jag mer ska skriva om......

Tror jag avslutar här.


Önskar er alla en fin torsdagskväll  

 
 
Monica

Monica

1 december 2011 17:43

Är lilla Maja redan ett år.....tiden går verkligen fort.Skitväder här också idag,men jag är glad att slippa snön.

kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

1 december 2011 17:45

Samma här längtar till vår kramis

http://www.ralphsdotter.se

 
Maggan

Maggan

1 december 2011 17:50

Ja vädret är inget kul precis. Vi hade lite snöblandat en stund på em,men sen regnade det igen och blåser som bara den. Inte underligt man får ont i kroppen. Jag har det också så besvärligt med värk och stelhet.Det är bara skit med våra kroppar du.
Önskar ändå att du har det någorlunda gott min vän.
Kram på dej!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

1 december 2011 17:53

Skitväder här med......blåser så man kan knappt stå still ute. Man blåser nästan bort ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

1 december 2011 18:11

Men Carina...nu är du riktigt sjuk!!!Inga tomtar????Hos mej är alla på plats redan.Tycker det gapar lite tomt på vissa ställen så det blir inköp av några till.
Visst är det skitväder.Jag cyklar fortfarande,har aldrig hänt tidigare så sent på året.
Har nyss fått massage,åh så skönt.En arbetskamrat är utbildad så hon gör det till en billig penning för oss.
Hoppas att du får slippa värken/varma kramar

 
ansepanse

ansepanse

1 december 2011 18:35

stackars dig med sådan värk
vi har samma tråkväder här hos oss, ja tänk vad tiden går fort att hon redan snart är ett år
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

1 december 2011 18:35

Tråkigt med alla barnen som är förkylda men det är väl typiskt denna årstid. Tråkigt att även du har ont i detta trista väder.INGA tomtar... börjar väl bli högtid, men förstår ingen snö ingen julstämmning men det brukar komma med julstöket tycker jag.
Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

1 december 2011 20:10

Oj vad tiden går fort är lilla Maja redan i år.
Tror nog att du är sjuk när du inte plockat fram tomtarna.
Hoppas att din värk ger med sig så att du mår bättre i morgon
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 december 2011 23:52

VAD, inga tomtar ännu ? då måste du vara väldig sjuk när dom fortfarande står gömda i skrubben. Men kära du, det är den 1:a december bara i dag så det är fortfarande tidligt och många dagar kvar.
Här spöregnar det nu och har så gjort hela dagen, kraftiga vindar också.
Ha det bra min vän / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

2 december 2011 00:59

Hehe jag kom o tänka på dig idag,funderade om du hade hunnit före mamma "som satt upp sina idag" men nä då han hon först detta år,hon som alltid är sist ;D haha! men förstår dig lite granna,finns inte känslan där då är det inte skoj! ..
Hoppas känslan snart infinner sig hos dig,och att dina tomtar får vakna till liv :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

2 december 2011 07:01

i går var det ruggigt värre ute. Usch , vad det blåste o regnade.
Nej , det är trist utan snö......

kram

 
Anette

Anette

2 december 2011 10:44

hej tittar in en sväng & önskar dig en trevlig fredag & jag hoppas att du mår bra. Kram

http://nettan68.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards