~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Magont....

Av Cina - 28 oktober 2010 15:31

Igår hade jag ont i magen och det är inget bättre idag.

Springer på toa hela tiden.

Jag är INTE magsjuk det vet jag.

Blir ju så här ibland men det går ju över på en dag.

Men inte denna gång.

Hoppas det är över i morgon när vi skall ut och åka.


************************


Jaha vad har jag gjort idag då.

Jo jag cyklade ner till affären och köpte högrev.

Som jag skrev i går så fick jag en ny beställning på

pepparrotskött.

Så nu har jag gjort klart det.

 

Riktig matlåda....hahahaaa

Hoppas väl det räcker i 2 dagar iallafall.


*****************************

Kollade på Bönderna igår och vad tycker jag........

Hmmmm vet inte om jag vågar säga det......

kanske blir påhoppad då........

Så jag låter väl bli att säga något.

Ikväll blire iallafall Robinson.


Ja jag har inte så mycket mer att skriva.

Händer inte så mycket just nu.


Ha en fortsatt fin torsdags em/kväll   

 
 
Malin

Malin

28 oktober 2010 15:46

Usch hoppas du blir kvitt ditt magonda! Ojoj detdär såg riktigt gott ut :D mums! Kramkram

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

28 oktober 2010 16:04

Många som har fibro har också problem med magen. Jag har också så emellanåt, då är det jobbigt om man ska iväg nånstans. Brukar knappt kunna dricka vatten ens...men vips så är det över...konstigt.

Va god maten ser ut...nu blev jag sugen på det.

Ha en bra kväll. Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Ingen bild

caritha

28 oktober 2010 16:11

Hoppas magen blir bättre.ÅÅ gud så gott måste själv göra detta någondag hungrig jag blev hihi.Jadu bonde söker fru hmm tror vi tänker samma haha ha det bra kram/caritha.

 
lillis

lillis

28 oktober 2010 18:21

Så fint du fått här inne. Hoppas att det magonda snart går över. Så gott med pepparrotskött vad glad han blir när han får detta. jag håller med dig om bönderna
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
agge

agge

28 oktober 2010 21:01

Vad gott med pepparrotskött, mmmmmm...det var länge sedan jag åt det.
Hoppas att din magvärk snart går över
kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Monica

Monica

28 oktober 2010 21:04

Usch vad jobbigt för dej med den onda magen....skickar en krya på dej kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

28 oktober 2010 22:24

Så jobbigt med magont, jag hoppas du är kry nu. Pepparrotskött är smarrigt. Det måste jag bara ha en dag.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Ruth

Ruth

28 oktober 2010 22:49

Har du käkat för mycket bullar så du har fått gagplågor ? Hoppas det har gått över efter en natts vila. Pepparrotsköttet hoppar jag över, ingen favoritt för mig.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

28 oktober 2010 23:14

Vilken matlåda det ser gott ut, får hoppas att du kryar på dig

http://bloggplasten.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards